|
Heb em eindelijk ook eens geluisterd (nou ja, CD1 dan in ieder geval)
En hij is inderdaad ERG lekker, mooi gevarieerd..
Had al een tijdje geen progressive meer geluisterd maar dit is inderdaad wel een aanrader.. Zal em zeker nog eens aanslingeren, als CD2 me ook bevalt koop ik em ook nog wel eens wanneer ie hier uit is.
___________________
d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
|