|
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Dec-08-2003 07:50
|
|
|
 |
 |
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001
|
|
|
Dec-08-2003 09:36
|
|
|
 |
 |
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003
|
|
|
Dec-08-2003 09:38
|
|
|
 |
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
|
|
screw-ups episode I
Fus:flikker op 
Boring les van informatica theorie dus laat ik ma wat screw-up samples bovenhalen.
Deze zomer was ik paar dagen op vakantie aan zee, je kent het wel zon, zee en olie.
gevalstudie 1: Stond op de kusttram te wachten, sta er pak weg vijf minuten, staat groepje meiden iets verder. Ineens komt er meisje naar me toe, beginnen wat te praten. Ze vroeg men GSM nummer om eens af te spreken erges en vraagt of ik niet meekom naar een fuif opt klein strand in oostende.
Nu wat doe je normaal in dat geval als een knappe, leuke meid je zoiets vraagt dan ga je of course mee.
Nu the eagle-way: Ik dacht al bij mezelf woei, met een leuke meid naar een fuif, plots komt die tram af en spring ik er toch wel niet op Leuk detail was ook dat ik men oud nummer gegeven had, zodat ze me niet meer heeft kunnen weerbellen.
knulligheidsscore: 10/10
gevalstudie 2: dag later, was nog steeds niet bekomen van die blunder, zit ik wat rond te hossen in een of ander luna-park, komt er ineens een gozer naar me toe, die moest vragen van één van zen vriendinnen wat ik van haar vond. Ze zag er bij ramp nog leuker uit als die van de dag ervoor.
Wat doe je normaal: Je zegt hell, wat een imens knap ding ben jij, zulle we effe een wandelingetje maken op het strand.
Mijn manier: Je staat daar voor aap dat meisje aan te staren en loopt verlegen weg.
rundscore: 255/10
Voor diegene die dit zouden lezen en bij zichzelf al een bepaalde opmerking hadden gemaakt =>Nee I'm NOT GAY, juist een ongelofelijk rund. Daarom dacht ik ook aan een psychologisch bezoekje ofzo in 2004 
|
Dec-08-2003 11:32
|
|
|
 |
 |
Mister_Michel
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2002
|
|
|
Re: screw-ups episode I
| quote: | Originally posted by Eagle`
Fus:flikker op 
Boring les van informatica theorie dus laat ik ma wat screw-up samples bovenhalen.
Deze zomer was ik paar dagen op vakantie aan zee, je kent het wel zon, zee en olie.
gevalstudie 1: Stond op de kusttram te wachten, sta er pak weg vijf minuten, staat groepje meiden iets verder. Ineens komt er meisje naar me toe, beginnen wat te praten. Ze vroeg men GSM nummer om eens af te spreken erges en vraagt of ik niet meekom naar een fuif opt klein strand in oostende.
Nu wat doe je normaal in dat geval als een knappe, leuke meid je zoiets vraagt dan ga je of course mee.
Nu the eagle-way: Ik dacht al bij mezelf woei, met een leuke meid naar een fuif, plots komt die tram af en spring ik er toch wel niet op Leuk detail was ook dat ik men oud nummer gegeven had, zodat ze me niet meer heeft kunnen weerbellen.
knulligheidsscore: 10/10
gevalstudie 2: dag later, was nog steeds niet bekomen van die blunder, zit ik wat rond te hossen in een of ander luna-park, komt er ineens een gozer naar me toe, die moest vragen van één van zen vriendinnen wat ik van haar vond. Ze zag er bij ramp nog leuker uit als die van de dag ervoor.
Wat doe je normaal: Je zegt hell, wat een imens knap ding ben jij, zulle we effe een wandelingetje maken op het strand.
Mijn manier: Je staat daar voor aap dat meisje aan te staren en loopt verlegen weg.
rundscore: 255/10
Voor diegene die dit zouden lezen en bij zichzelf al een bepaalde opmerking hadden gemaakt =>Nee I'm NOT GAY, juist een ongelofelijk rund. Daarom dacht ik ook aan een psychologisch bezoekje ofzo in 2004 |
Hilarisch gewoon, doet me denken aan mijn lelijke vriend 

Mhuhahahahahaha !!!!
|
|
Dec-08-2003 11:50
|
|
|
 |
 |
Zehra
Deeply disturbed

Registered: Oct 2003
|
|
|
Dec-08-2003 12:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:57.
Forum Rules: