|
endre, grattis! det var på tiden att lite lirare i trance världen börjar spela dina låtar! fck, alla låtar som du postat är välförtjänta en release! orginaliteten är oslagbar
o congrats envio det flyger fram för dig med! inte illa med TE theme heller :wow: tufft
OT: jag kommer antagligen missa lördagens aktiviteter, kommer det finnas någon som på ngt sett rippar endre och envio's set? vill sjukt gärna höra dom sen! the swedish boyz 
|