Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Optimus

Kijk, dit vind ik nou wel een goeie post....sndh, neem hier nou eens een voorbeeld aan!!

Old Post Dec-16-2003 16:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by New Wave
Kijk, dit vind ik nou wel een goeie post....sndh, neem hier nou eens een voorbeeld aan!!

Laten we morgen ook maar alvast beginnen met het aanmaken met een persona non grata lijst

Old Post Dec-16-2003 16:58  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by magrec
persona non grata lijst

Enige lijst die ik ken is een draaiboek van tv programma.
verklaar u nader.

Old Post Dec-16-2003 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

one-smilie posts are gay

.

Old Post Dec-16-2003 17:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'

Registered: May 2003

doen we er twee azijnpissers ...

Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis

Old Post Dec-16-2003 17:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Subsonik
Bad Mother ******

Registered: May 2001
quote:
Originally posted by sndh

doen we er twee azijnpissers ...

een postadvies van arj1o1 opvolgen is nog een stuk kanslozer

Old Post Dec-16-2003 17:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Subsonik Click here to Send Subsonik a Private Message Add Subsonik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by arj1o1
one-smilie posts are gay

quote:
Originally posted by Subsonik

TRUE!

Old Post Dec-16-2003 18:16 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt?
Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft.

Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo...
Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne.
Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat

Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen.
Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden.

Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah

NERDS!

Old Post Dec-16-2003 20:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

brul

denk dat als iedereen een jaar in een land zonder feesten zou gaan wonen het een stuk uitbundiger en gezelliger zou zijn op de feesten. Partyhardy en de gang hoeven niet naar t buitenland, die zijn al enthousiast genoeg

maar ja...hoe vaak ik dat niet al gezegd heb. en kortzichtige mensen hou je gewoon altijd!

leve houseparties oh, tenzij t van UDC is sorry bas (K)

Old Post Dec-16-2003 20:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Donna
Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt?
Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft.

Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo...
Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne.
Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat

Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen.
Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden.

Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah

NERDS!

Whahahahahaha!
Ik lees de eerste zin, en het laatste woord, dan weet ik al genoeg.

(k) voor Anja

Old Post Dec-16-2003 21:02 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Miss Proximus

leve houseparties oh, tenzij t van UDC is sorry bas (K)

sjonge sjonge zeg. wilde net mijn reisje naar mexico morgen bevestigen om jouw gezellig op te zoeken. Maar dat hoeft nu ook niet meer, als het zo moet dan ga ik echt niet hoor. Dan maar naar Ibiza toe deze zomer. Poe he wat zal ik het rot krijgen daar.

Old Post Dec-16-2003 21:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Subsonik

mijn eerste post was sarcastisch maar dat zullen jullie wel niet snappen

.

Old Post Dec-17-2003 07:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackThis is ID-08. [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDenim Project - "Freedom To Move" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:37.

Forum Rules: