|
| quote: | Originally posted by Donna
Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt?
Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft.
Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo...
Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne.
Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat
Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen.
Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden.
Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah
NERDS! |
Whahahahahaha!
Ik lees de eerste zin, en het laatste woord, dan weet ik al genoeg.
(k) voor Anja