|
| quote: | Originally posted by DjChook
תגיד לי אתה מטומטם או שאתה את עצמך
ובוא אני אספר לך למה (אפילו שאני קצת שיכור)
א. הוא לא אמר שהוא מעשן
ב. יש סבירות גבוהה מאד שאם קורס שלם יעשן. גם זה שנותר לבד בסוף יעשן
ג. אנשים מתחילים לעשן מדי פעם... כי זה כייף ובראסמי אני לוקח סיגריה מפעם לפעם (תדירות של פעם בחודש ככה וגם זה שחטה לא סיגריה.. כי זה נחמד) ואני מעשן נרגילה קבוע על בסיס חברתי
זה שאתה אנטי עישון זה אומר שאתה פשוט נוגד את הדרך של העולם החדש, אני לא נגד עישון.. כמה שזה רע... אין מה לעשות, זה כנראה יותר טוב
ואמרו חכמים שעדיף לחיות טוב ולמות מוקדם מאשר לסבול חיים ארוכים |
גנבת לי את המילים מהפה...אכל יש לי כמה דברים להוסיף..
KosmiK-G8
נכון הריח של הסיגריות מסריח ותאמין לי שהמעשנים יודעים את זה..
אבל מה לעשות זה מין הרגל כזה שאנשים נהנים ממנו..
כן, זה כיף להם לעשן סיגריה..בוא אני יסביר לך, כמה שזה יראה לך מוזר (כי אתה לא מעשן)..
סיגריה זה כמו כזה חטיף שוקולד בשבילהם...
לפעמים פשוט בא לך...
נכון אם ניסית לעשן בטח אמרת "אוי זה מגעיל אני לא מבין למה אנשים נהנים מזה"..גם אני הייתי ככה כשהייתי ילד קטן, אבל אם הזמן אחרי שאתה מתחיל קצת לעשן אתה רואה שזה לא נורא בכלל
(וברור שלעשן 2 קופסאות ביום זה לא לחיות טוב, גם אני חושב ככה..זה באמת חיים מסריחים וזה מוגזם אבל שכל אחד יתעסק בחיים שלו.. חיה ותן לחיות כמו שאומרים...)
ואני מקווה שאין לך משהו נגד נרגילה..! כי אין לי כח עכשיו לרשום עוד למה נרגילה זה דבר טוב
|