|
| quote: | Originally posted by staz
kostar det något förutom hyttpriset att åka med?
är det ens obligatoriskt med hytt? | altså om jag uppfattat det hela rätt så är det så att en person köper hytterna och så får de som åker med honom betala honom för sin hyttplats.
men så får du tänka på att du ska äta något och kanske dricka sprit eller köpa godis osv men annars kostar det inget mer.
___________________
http://www.advantico.se
Last edited by JayBee on Dec-15-2003 at 15:13
|