|
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
Ik ga ook met 2 anderen,maar 1 probleem ,met de bus in rotterdam komen lukt nog wel ,maar alsk dan in de metro stap vattik niet meer waar ik heen moet ,en ik kan denk ik zeker de TIËSTO wagen niet vinde ,maar ik ga het gewoon probere |
TIP VAN DE DAG    : Ga op de Coolsingel staan!!!!! Aan het einde van de Coolsingel gaan ze draaien. De Coolsingel bestaat zeg maar uit twee straten. Dus je kan ze eerst allemaal zien langskomen en dan loop je naar de overkant en ga je achter de wagen aan die je erg graag wil horen       . Deden wij vorig jaar ook en werkt goed!!!! 
Als je dus met de metro gaat moet je bij "Beurs" uitstappen en dan moet je naar "De Koopgoot". Ik hoop dat je daar weles van gehoord hebt en anders moet je het gewoon aan iemand op straat vragen 
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|