Originally posted by nekholm
..och så här hos morsan..
hehe lagom med genvägar på taskbar
tips till alla som tycker det är störande med xplorer när man öppnar fler fönster och det blir mycket i taskbar eller att det blir typ 5 fönster som öppnas i en.. tanka ner Avant Browser.. gratis.. hur bra som helst.. då öppnas alla fönster i Xplorer ramen..inbyggd popupstopper m,m m,m.. massa bra funktioner.. kör inte över nåt utan man kan ha båda om man vill