Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Hur blev Gielen stor om nu alla tycker han suger? Personligen diggade jag fett när han blev inropad första gången och verkligen pratade med publiken när han körde introt till "blue pill/matrix"-låten. "This is your last chance..." sånt gillar jag betydligt mer än t.ex. Antiloop-killarna som står längst bak på scenen och bara tittar på sina spelare och lyssnar efter beaten i lurarna. Mer publikkontakt, mindre tekniskt mambojambo!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-06-2004 15:01  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

jag hadde fan skit kul hela kvällen fram tills det att gielen blev sur på mig. när han bytte vinyl tänkte jag passa på och ta en bild så jag frågade honom men han blev sur.

jag antar att det måste vara jobbigt att folk jämt vill ha bild och så. typiskt mig, men från och med nu ska jag alldrig ta ego bild igen. jag råkar bara illa ut. :P

jag tyckte han körde sköna låtar, ibland förstörde han dem lite dock men det var inte så värst allvarligt.

Can var skit grym, kul att se honom bakom båset.

kul att träffa några nya swetas oxo. zliten, kraith och fick dessutom reda på att tears är en sweta oxo

mina bilder kommer snart på liquid håll ögonen öppna senare ikväll.

Old Post Jan-06-2004 15:11  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by JayBee
jag hadde fan skit kul hela kvällen fram tills det att gielen blev sur på mig. när han bytte vinyl tänkte jag passa på och ta en bild så jag frågade honom men han blev sur.

Ovanligt? :)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-06-2004 15:16  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

quote:
Originally posted by Aendy
Ovanligt?
jo jag vet.. men som sagt ska inte göra så över huvud taget något mer :P

se det på den ljusa sidan. man måste vara ung och dum för att bli gammal och vis

Old Post Jan-06-2004 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

gielen är fan en skam om man frågar mig...jag skulle förmodligen mixa bättre än honom efter 1 veckas träning...
det ända som gjort honom känd är hans produktioner

Old Post Jan-06-2004 15:31  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by swe_Trancer
gielen är fan en skam om man frågar mig...jag skulle förmodligen mixa bättre än honom efter 1 veckas träning...
det ända som gjort honom känd är hans produktioner

Mycke möjligt att du skulle bli bättre men faktum är att han e en jäkla shower... han kan ju trotts allt få igång publiken och trotts sina brister så blir kontentan att man har kul på dansgolvet och det är ju det vi alla vill ha .... eller ?

Sen vad gäller "hans" produktioner så tror jag nog att det är mer Svenson som ligger bakom dom sakerna...

Old Post Jan-06-2004 15:45  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Can
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

tackar så mycke jaybee, zamson å alla ni andra! kul att ni gillade mitt set!
alltså ok gielen är väl inte den bästa djn tekniskt sätt men som steve precis nämnde så är han ju en riktig pajjas bakom spelarna men det är ju rätt coolt ändå att kunna få folk att hålla händerna i luften nästan hela tiden å leka å ha sig...sen kanske han överdriver lite ibland men jag tror nog det är alkoholen som spökar där
han är en entertainer så är det bara å det funkar ju

Old Post Jan-06-2004 16:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Can Click here to Send Can a Private Message Add Can to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

här kommer några exklusivt rykande färskingar

Old Post Jan-06-2004 16:43  Sweden
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

Özgur för main act!!

Old Post Jan-06-2004 17:49  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

jag hade grymt skoj förutom att jag fick stå i garderob i 1 timme så jag missade özgur helt + missade när johan började lira.. kom upp i slutet av Satellite , var hans set långt gånget då eller?
det var ett satans drag alltså, riktigt skön stämning förutom en och annan idiotbrat som knuffades på dansgolvet. var lite glad i hatten och snackade en hel del skit utan att greppa det då det hände, kom som insikter efteråt "nej men oj, fan det där jag just sa kan tolkas jävligt fel"

men overall var detta den bästa festen för mig sedan sensation i somras..

btw, verkade som om DJ båset var helt stängt? hur kom du in dit JB? håller med om att johan lekte sönder vissa låtar.. fan , man vill ju ha en stadig stabil beat man kan dansa till, och mitt i dansen så bryter han låten o lägger in sega loopar o jobbiga breaks, störigt.. men hans låtval är grymt för det mesta, passar min smak, och han har bra publikkontakt, och verkar ha skoj, och publiken verkar också ha skoj, så jag förlåter honom.

Old Post Jan-06-2004 18:21  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Två nya gallerier har dykt upp på LiquidSunset.org bla. ett från Jaybee...

Old Post Jan-06-2004 18:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2001

Gielen var stjärna, jag har aldrig hört ett sånt oväsende i Sverige när en DJ går på, folk blev som helt tokiga, autografer, bilder, pussar, demoskivor.. det var helt tokigt!

Özgür är mina brorsan och världens bästa DJ tillsammans med Rouzbeh, det finns inga som är bättre än de två och det är stor tragik att de får dåliga warmup tider, men en stor eloge till alla som var där så tidigt och gjorde verkligen mig och särskilt Özze glad, det är något man inte ser ofta ute. Det betyder väldigt mycket också.

Underbar fest. =)

And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Jan-06-2004 22:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Johan Gielen 5 Januari @ Dailys, Stockholm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease ID this track From Sander Kleinenberg set.. [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKillahurtz - West On 27th [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:30.

Forum Rules: