Originally posted by TranceFool
technoooowwww
wordt al vroeg knallen dan!!!!
Van begin tot het einde
___________________
Allemaal gelul!!
Dec-18-2003 18:29
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Wat een KUT datum!!!
Waarom?
quote:
Originally posted by Jappio
ow kut.. is dit niet in mijn wintersportvakantie?
IDD, daarom.
Ik kom waarschijnlijk wel zaterdag overdag (misschien zondag) terug, maar moet dan wel 900km rijden en heb daarna denk ik niet zo'n behoefte om een nachtje flink te feesten.
Ik had anders graag willen komen, enigszins afhankelijk of er vrienden mee zouden gaan. Maar bij Marco V was het in mun eentje ook wel goed bevallen omdat ik daar wat TA's heb ontmoet.
Dus Tim
Nog hulp nodig met de frames van de webpagina?
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
tis meteen de zaterdag na carnaval.
eerst maar ff kijken hoe ik financieel,geestelijk en lichamelijk carnaval overleef.
___________________
Dec-18-2003 20:36
Teknikol
terug uut 'de west'!
Registered: Aug 2002
Location: Flakkee
quote:
Originally posted by Jappio
als lex en ik gaan kun je altijd met ons meereizen scheelt weer taxikosten in utreg
lol beq slet
lijkt me wel leuk om met jullie te reizen..maar als jij op wintersport moet en ik moet de volgende ochtend voetballen..kweenie zal binnekort het programma es opvragen in de bestuurskamer van het o zo bekende en grootgegroeide D(oor)E(endracht)S(terk)'67.
it better be good, wantjah wil al die rukkers van dit forum wel een keertje ontmoeten
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Teknikol
lol beq slet
lijkt me wel leuk om met jullie te reizen..maar als jij op wintersport moet en ik moet de volgende ochtend voetballen..kweenie zal binnekort het programma es opvragen in de bestuurskamer van het o zo bekende en grootgegroeide D(oor)E(endracht)S(terk)'67.
it better be good, wantjah wil al die rukkers van dit forum wel een keertje ontmoeten
LOL naja ik kom volgens mij pas zondagavond terug (weekje langer wintersport)
en btw ik zoek een nieuwe zaalvoetbalclub; iemand hints in de omgeving van Spijkenisse / Rotterdam?
Dec-19-2003 01:37
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
tis geen zaalvoetbal, maar als je rechtsback/rechtshalf kan spelen meld je dan even bij de Kuip
Dec-19-2003 01:48
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by New Wave
En wie zijn die leden dan die dat hebben verteld?
Sjinees? lijkt me sterk
Als ik dat nou nog wist dan had ik het wel gemeld
En Sjinees heeft het niet tegen mij gezegd, maar iemand anders zei het dus tegen mij, en die zei dat Sjinees dat had gezegd... Maja, boeit ook nie verder
Dec-19-2003 03:51
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by Optimus
tis geen zaalvoetbal, maar als je rechtsback/rechtshalf kan spelen meld je dan even bij de Kuip
dit seizoen liggen er al een stuk of 20 goals in, en ik weet niet of Feyenoord nou wel op een scorende rechtsback zit te wachten. Stel je voor dat ze die Rob Baan niet weg kunnen werken uit de kuip
Dec-19-2003 17:14
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
Location: Holland, Vught
zal dit keer komen, vorige keer kon ik niet door verplichtingen met school