|
|
|
|
 |
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
Ze mogen heel wat bewaking in gaan schakelen met die idioot grote feesten,like je alles wat er 1 opsteekt eruit kan trappen,dure bedoening 
En dan die matennaaiers allemaal rennen naar die bewaking,"hijjjj heeft gerookt,ik zag t zelluf!!" En gaan ze aanklachten indienen,niet tegen verkrachting,maar verroking,triest |
lol
"ik ging naar het toilet toe en vervolgens kwamen er 3 mannen aan. Ze staken alle 3 een drugsstaaf, u weet wel, een sigaret, aan.
Vervolgens was er nergens meer frisse lucht om naar te happen en ik voelde mij zeer geintimideerd. De rokers schenen er geen aandacht voor te hebben want ze rookte rustig door!!!!"
|
|
Dec-22-2003 08:42
|
|
|
 |
 |
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
|
|
|
Ik heb het topic nu een tijdje gevolgd en denk er het het volgende over. Volgens mij draaid het om het maken van keuzes, en dat is nu juist hetgeen hier niet wordt geboden door rokers.
Als ik MC Donalds wil eten veel en vet, en ik krijg hart en vaatziektes is dat mijn keuze, als ik te veel alcohol drink en ik wordt er ziek van, is dat mij keuze. Maar niemand vraagt aan mij of ik de rook van een ander in wilt ademen. Er zijn meer niet-rokers dan rokers, dus de overgrote meerderheid moet lijden onder een stelletje junks die zich niet in kunnen houden. Dat is mij tegen het zere been, kijk dat je rookt moet je zelf weten, maar dat je op deze manier een ander er mee lastig gaat vallen gaat te ver. Ik wil niet geconfronteerd worden met iemand anders verslaving en al helemaal niet naar een gerookte paling stinken en de ochtend na het stappen tot de conclusie komen dat na 3 keer haarwassen die smerige rooklucht er nog steeds niet uit is!!
Roken doe je lekker thuis, zo voorkom je dat je een overgrootte meerderheid last ondervindt van jou giftige rookdampen. Het is misschien een utopie, maar ik hoop dat een rookvrije uitgaansgelegenheid ooit werkelijkheid wordt.
ps. En als er dan ook een uitgaansgelgenheid bestaat voor rokers, dan heb ik de keuze om daar wel of niet naar toe te gaan!
James Holden & Benny Rodrigues
|
|
Dec-22-2003 14:15
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:11.
Forum Rules: