Ik ben vannacht naar Awakenings geweest in NDSM Amsterdam, zooo wat was dat een vet feestje!
Jan-01-2004 19:09
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
allemaal een gelukkig nieuw jaar
ik ben eerste naar awake geweest, en daarna naar beachbop.
was beide wel oke, maar ik denk dat ik nu eens een dikke joint ga draaien en mijn nest in rol want ik begin wel een beetje moe te worden en Za moeten we weer fit zijn om ruub te supporten!!!
Jan-01-2004 21:44
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Dj Lex
Geweldig oud en nieuw gehad! Nieuw was nog leuker dan oud
Klopt!
Gister om n uur of 3 de trein terug naar Groningen gepakt, en gelijk lekker mn bedje ingerold. Nu weer aan de studie, want volgende week beginnen de tentamens
Grtz
Woot
Jan-02-2004 12:42
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
hmm
verdorie wat een oud en nieuw, dacht dat het nog kutter zou worden dan vorig jaar HMH
12 uur zat ik op een bankje naast het securityhok van het hotel te wachten op een bus die nooit kwam en vrienden die moeilijk deden.gelukkig was ik niet alleen, met een vriendin even naar het vuurwerk gekeken dat er niet was
bna ja, toen maar toch naar de standaard tent hiero...rave ging niet door..helemaal klemgezopen en vet gefeest en toen terug naar huis gegaan en een sms gehad van de VROUW van me vriendje WHEHEHE en die dus ff HELEMAAL over de zeik ge sms ed Whehehe en dat was t wel!
Niet geneukt verdorie LOL Mexico....hmmm....volgend jaar een oud en nieuw met sneeuw, vuurwerk en hete choco met rum
Jan-03-2004 03:32
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Niet geneukt verdorie LOL
LOL!
Dan had je aan die mensen daar je kerstkaart moeten laten zien.
*GRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOMMMMMMM*