Registered: May 2001
quote:
Originally posted by DJ_Massive
morgen zo rond 20.15 wordt op Nederland 3 een show uitgezonden van Najib Amhali, echt een aanrader die gast is echt SUPER grappig.
Bij de vorige show van hem die een tijdje terug werd uitgezonden lag ik constant dubbel van het lachen. Ik zou het zeker kijken als je van comedy houdt
Hij was inderdaad weer super! Had deze show al eens in het theater gezien maar echt gaaf om hem weer te zien en wederom veel gelachen om zijn sterke grappen! Super show! Ook lache stukje over Maxima
Jan-11-2004 12:04
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by New Wave
gutogutogut, wat een topopmerking man! Jouw kneusniveau is wel sterk aan het bevorderen vind je niet?
die opmerking was totaal niet afzeikend richting jouw bedoelt. Totaal niet, jammer dat je het zo oppakt. Had meer te maken met die gek in dat tuigje. .
Jan-11-2004 12:12
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik vraag mij af of je hiermee probeert te suggereren dat Tim aka New_wave aka member of F.A.S.S de cameraman is van dit ''boven de 18'' belspelletje?
hoe kom je erbij
Jan-11-2004 12:53
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Whehe ok dat is duidelijk
Heb ook Najib zitten kijken! meesterlijk cabaret. Heb erg gelachen om hem. Is dat weer vast cabaretavondje op zatedag? Zou niet verveend zijn iig
Jan-11-2004 14:07
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by tango
Wel weer typerend dat het meest favo programma van de TA's een programma wat alleen maar gaat over homofiele gevangenen die er de hele dag over lullen wie ze vannacht weer in hun kont hebben geneukt
grtz,
TNG
Zegt meneer de propper met zijn breezahsletjes...
Najib heb ik opgenomen, een deel gekeken nu, erg gaaf!
Jan-11-2004 16:15
Opti
tranceaddict in jail
heb Najib Amhali ook gezien, was inderdaad erg lachen Vooral het stukje dat hij Chinees ging praten zat ik huilend op de bank (van het lachen dan)
Jan-11-2004 16:23
basd
progression
Registered: Jul 2002
Laten we trouwens ook niet vergeten dat de nieuwe serie Costa is begonnen!
Originally posted by basd
Laten we trouwens ook niet vergeten dat de nieuwe serie Costa is begonnen!
Zit vanavond zeker weer voor de buis
Ik kijk vanavond ook zeker weer!
grtz,
TNG
Jan-12-2004 12:18
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Gisteren is hier op belgische televisie tweede reeks van 24 begonnen,ziet er lekker uit. Eerste heb ik niet bekeken omdat ik een aantal afleveringen gemist had en zo de lol er af was. Nog liefhebbers hier van deze serie ?
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Eagle`
Gisteren is hier op belgische televisie tweede reeks van 24 begonnen,ziet er lekker uit. Eerste heb ik niet bekeken omdat ik een aantal afleveringen gemist had en zo de lol er af was. Nog liefhebbers hier van deze serie ?
Wij zijn al bijna op het eind hier, nog 4 of 5 afleveringen Ik vind het iig een topserie. De eerste ook trouwens
Jan-12-2004 13:49
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by Eagle`
Heb seizoen 2 al helemaal gezien (deel gedownload), superserie man! Weet nie of ik seizoen 1 of 2 beter vind, weet wel dat kim een irritante SLET is! Dom blond kind, bah!
Deel 3 nu de eerste 4 afleveringen op mijn computer staan, meot ik nog kijken. Ask Yarnie of Glanis maar, die hebben die ook al grotendeels gezien denk ik
Oh, en Arie en Sylvester waren echt vet, ik moet nog steeds lachen om die imitatie van dat mongooltje met het blaasvoetbal. Is dat ook opgenomen/gecaptured? Ik wil dat echt graag terugzien!
Vanavond trouwens jamie Oliver weerk ijken
Jan-12-2004 14:25
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by SnuggLe
weet wel dat kim een irritante SLET is! Dom blond kind, bah!
Nee Bram , ze speeld een irritante SLET en een dom blond kind.
Dat is een heel verschil