|
ok
Marathon (later <>) , dan LaDS, maandje later: carrera r'dam (a few good men), afteren in Parkzicht of (als je binnenkwam)keuze mellow: RoXY (a'dam) en in zaandam (hoe heet die tent) en natuurlijk exposure om mensen optehalen.
Last edited by xxl on Jan-15-2004 at 22:22
|