Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Blik
Dan heb ik als conclusie: het zou wel eens een allochtoon geweest


Nee, je zei:

quote:
het schijnt dat de dader een allochtoon was...


DUS je spreekt jezelf tegen. NIETS jij kwam tot de conclusie dat het een allochtoon was, je zei 'het schijnt dat'.
Dus je moet je mond houden Blik! Zeg dan dat je bronnen hebt gelezen/gezien/gehoord dat het waarschijnlijk een allochtoon is, ipv te gaan blaten.

Door dit soort berichten in de media en gedoe krijg je dus alleen maar gezeur en gezeik en een nog grotere kloof tussen allochtonen/mensen van buitenlandse afkomst/'anders gekleurden' en autochtone Nederlanders.

Dusssssssssssss


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jan-13-2004 18:54 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

hulde, nu hoef ik niks meer te tikken.

Old Post Jan-13-2004 19:02 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

quote:
Originally posted by SnuggLe

Door dit soort berichten in de media en gedoe krijg je dus alleen maar gezeur en gezeik en een nog grotere kloof tussen allochtonen/mensen van buitenlandse afkomst/'anders gekleurden' en autochtone Nederlanders.



poe he. als ze zelf nou een keer respect, normen en waarden zouden tonen dan is die kloof sneller dicht dan je denkt hoor!!!


___________________

Old Post Jan-13-2004 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Zag het net ook op het journaal... echt triest dit, hoe kun je het in je hoofd halen om dit te doen....

quote:
Originally posted by Phat B
opvallend is dat altijd iedereen overal (op elk forum, in elk blad/krant, in elk tv-program) maar van zulke dingen zegt dat dit gewoon aso is en niet mag gebeuren. Als iedereen dit vindt, waarom gebeurt dit soort stuff dan nog steeds???


Dom lullen als "dit mag nooit gebeuren" kan iedereen.. maar ik denk niet dat zoiets uberhaupt te voorkomen is. Er is altijd nog 1 individu van de 15 miljoen die in staat is om zoiets te doen (hetzelfde geldt voor de moord op de matrixx portier, pim fortuyn, en zo kan je nog een tijdje doorgaan)....


quote:
Originally posted by SnuggLe
Btw, tis weer een andere discussie, maar mensen die allochtone ouders hebben maar hier zijn geboren, hoelang noemen we die mensen nog allochtonen? Het zijn net als jullie Nederlanders..... met een ander kleurtje.


Een allochtoon is iemand met een niet-westerse achtergrond/afkomst, tenminste dat is de huidige gebruikte betekenis van dit woord. Neger is ook een doodnormaal woord, jammer dat deze woorden altijd direct worden geassocieerd met discriminitatie.

Old Post Jan-13-2004 19:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'



Registered: May 2003
Location: Amsterdam

quote:
Originally posted by moogwai
pim fortuyn


die miste we nog... net wat we nodig hebben...zucht


___________________



Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis


Old Post Jan-13-2004 19:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nee, je zei:



DUS je spreekt jezelf tegen. NIETS jij kwam tot de conclusie dat het een allochtoon was, je zei 'het schijnt dat'.
Dus je moet je mond houden Blik! Zeg dan dat je bronnen hebt gelezen/gezien/gehoord dat het waarschijnlijk een allochtoon is, ipv te gaan blaten.


jij leest niet, ik ga er bij mezelf vanuit dat de bronnen niet 100% betrouwbaar zijn, maar deze bronnen zeggen het wel. Dus ik zeg dat het een allochtoon schijnt te zijn.

en later zeg ik dat ik de conclusie had: het zou wel eens een allochtoon kunnen zijn.

En dat is dus precies hetzelfde, en dan spreek ik mezelf niet tegen


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jan-13-2004 20:00 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Altijd wel leuk inderdaad als dat woord Pim Voortuin weer eens langskomt.

En ze dneken allemaal dat als hij president van nederland was dat het dan NIET zou gebeuren.
Simepele broekies......waar zijn jullie hersenen?


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jan-13-2004 20:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Door dit soort berichten in de media en gedoe krijg je dus alleen maar gezeur en gezeik en een nog grotere kloof tussen allochtonen/mensen van buitenlandse afkomst/'anders gekleurden' en autochtone Nederlanders.

Dusssssssssssss


Het is wat je er zelf voor conclusie aan verbind. Blik zegt niet het schijnt alweer een allochtoon te zijn of iets in die richting. Maar zo gauw ergens het woord allochtoon valt wordt blijkbaar gelijk gedacht dat ze achtergesteld worden of in hetspreekwoordelijke verdomhoekje worden gestopt.
Wat je em zou kunnen verwijten is dat ie geruchten loopt te verspreiden, das waar, maar daarmee vergroot je niet ineens de kloof tussen allochtonen en autochtonen, dat is de conclusie die je er zelf aan verbindt.


___________________

Old Post Jan-13-2004 20:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by moogwai
Een allochtoon is iemand met een niet-westerse achtergrond/afkomst, tenminste dat is de huidige gebruikte betekenis van dit woord. Neger is ook een doodnormaal woord, jammer dat deze woorden altijd direct worden geassocieerd met discriminitatie.


Je bedoelt het waarschijnlijk goed maar je zegt het een beetje op de Bush manier.
Allochtoon betekent toch echt iets anders, als jij naar Iran verhuist om daar te gaan werken ben je net zo goed een allochtoon voor de Iraniërs om maar een voorbeeld te noemen.

uit de Van Dale dan nog maar even

allochtoon
al•loch•toon
/llcxt’on/
bijv. naamw.; allochtone
1901-1925 gevormd van Gr. allos (een andere) + chthˆn (aarde, land)

1 van elders aangevoerd of afkomstig, niet-inheems, vreemd

antoniem: autochtoon
allochtone bevolking


___________________

Old Post Jan-13-2004 20:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist



Registered: Oct 2002
Location: NL

niet te geloven zeg... denk je weer ff lekker een dagje les te geven, krijg je dit. Ik hoop dat die man het overleeft, en de dader?
Die hoeft het daglicht niet meer te zien imo, hok van 1 bij 1 propvol met schoolboeken, omdat ie vond dat ie wel op school had moeten zijn!

Old Post Jan-13-2004 20:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?



Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands

quote:
Originally posted by BaRTeZ
niet te geloven zeg... denk je weer ff lekker een dagje les te geven, krijg je dit. Ik hoop dat die man het overleeft, en de dader?
Die hoeft het daglicht niet meer te zien imo, hok van 1 bij 1 propvol met schoolboeken, omdat ie vond dat ie wel op school had moeten zijn!


Neej geen schoolboeken erbij... helemaal niks erbij.. met shcoolboeken kan hij zichzelf nog enigzins vermaken... met helemaal nix niet!


___________________

Old Post Jan-13-2004 21:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict



Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)

quote:
DEN HAAG - De verdachte van de schietpartij op het Terra College in Den Haag heeft zich dinsdagavond rond 21.05 uur gemeld op het politiebureau aan de Beresteinlaan. Dat meldde de persofficier van justitie.

De jongen kwam met de auto naar het politiebureau, in het gezelschap van een tweede persoon. Het OM wilde over de identiteit van de verdachte slechts kwijt dat het een minderjarige leerling is van het Terra College. Hij wordt op het moment verhoord.

De politie gaat ook de tweede inzittende van de auto uitgebreid horen. Over de identiteit van deze persoon zijn helemaal geen mededelingen gedaan.

Bron: www.nu.nl

Dat scheelt in ieder geval weer dat ze hem nu hebben. Nu een goeie berechting geven.


___________________

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Jan-13-2004 21:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Leraar in Den Haag neergeschoten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackelectro-house ch00n, very easy to ID [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLowriders (Matthew Dekay) - Part 1 [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:25.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!