|
Zag het net ook op het journaal... echt triest dit, hoe kun je het in je hoofd halen om dit te doen....
| quote: | Originally posted by Phat B
opvallend is dat altijd iedereen overal (op elk forum, in elk blad/krant, in elk tv-program) maar van zulke dingen zegt dat dit gewoon aso is en niet mag gebeuren. Als iedereen dit vindt, waarom gebeurt dit soort stuff dan nog steeds???
|
Dom lullen als "dit mag nooit gebeuren" kan iedereen.. maar ik denk niet dat zoiets uberhaupt te voorkomen is. Er is altijd nog 1 individu van de 15 miljoen die in staat is om zoiets te doen (hetzelfde geldt voor de moord op de matrixx portier, pim fortuyn, en zo kan je nog een tijdje doorgaan)....
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw, tis weer een andere discussie, maar mensen die allochtone ouders hebben maar hier zijn geboren, hoelang noemen we die mensen nog allochtonen? Het zijn net als jullie Nederlanders..... met een ander kleurtje.
|
Een allochtoon is iemand met een niet-westerse achtergrond/afkomst, tenminste dat is de huidige gebruikte betekenis van dit woord. Neger is ook een doodnormaal woord, jammer dat deze woorden altijd direct worden geassocieerd met discriminitatie.
|