Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
Ok ik zal het ff naar prog/techno vertalen
eddie halliwell = James Zabiela van de hardhouse
alex kidd= James Holden van de hardhouse
paul glazby= Sasha van de hardhouse
lisa lashes= Mistress Barbera van de Hardhouse
ed real= Michel de Heij van de Hardhouse
Jah onder voorbehoud he.
Maar Danny D van de HQ-crew vertelde dat ze eindelijk de dj hadden geboekt die op NO 1 stond van hun lijstje. Toen zijn we beetje gaan gissen, een stel namen genoemd en uit eindelijk zei hij dat we de naam genoemd hebben maar hij kon het natuurlijk niet verklappen.
___________________
Jan-17-2004 14:47
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
quote:
Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!
check ook dat charmante stelletje rechts achter haar
Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!
Jah onder voorbehoud he.
Maar Danny D van de HQ-crew vertelde dat ze eindelijk de dj hadden geboekt die op NO 1 stond van hun lijstje. Toen zijn we beetje gaan gissen, een stel namen genoemd en uit eindelijk zei hij dat we de naam genoemd hebben maar hij kon het natuurlijk niet verklappen.
Hmm, nr.1 op hun lijst? Mja, hij is wel één van de namen die ze nooit hebben gehad (Matrixx en Decibel vorig jaar wel) maar wist niet dat hij zó big was dat ze hem echt als nr. 1 op hun lijst hadden Wel cool, Impulz outdoor, ff afwachten dan maar *scracth scratch*
Jan-17-2004 15:44
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by Optimus
Hmm, nr.1 op hun lijst? Mja, hij is wel één van de namen die ze nooit hebben gehad (Matrixx en Decibel vorig jaar wel) maar wist niet dat hij zó big was dat ze hem echt als nr. 1 op hun lijst hadden Wel cool, Impulz outdoor, ff afwachten dan maar *scracth scratch*
nummer 1 op hun lijst van djs die ze nog niet gehad hebben.
___________________
Jan-17-2004 15:49
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by basvh
nou die laatste blonde is toch best leuk speelgoed d8 ik zo!
IDD! Die andere twee zijn net iets te hard uit de kokosnotenboom gevallen
Toedeledokie
___________________
Jan-17-2004 15:50
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
Na het zien van die 3 dames ben ik tot de conclusie gekomen dat ze alle 3 een pony voor hun ogen hebben, überlelijk kapsel als je het mij vraagt
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
quote:
Originally posted by Blik
Na het zien van die 3 dames ben ik tot de conclusie gekomen dat ze alle 3 een pony voor hun ogen hebben, überlelijk kapsel als je het mij vraagt
nee man z´n pony vind ik altijd wel mooi staan bij vrouwkes.
___________________
Jan-17-2004 16:12
Asperge
House DJ
Registered: Mar 2002
Location: Leiden
ik vind ze alledrie maar niks, check die lach van die laatste, net the joker uit badman