 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Weekendje weggeweest met de (90% Duitse) familie |
Snoegul...
Gister naar stratum geweest.
Café De Stunt, altijd wel aardig en daarna naar Playerz.
Playerz: erg leuke tent, leuke muziek en de vrouwen 
alleen één minpunt, het geluid...
Zo slecht! Ontzettend schel, die hoge tonen komen als een dolle binnen. Voor degene die het kennen, ik stond een tijdje bij de trap naar boven, vlak bij die speaker die daar hangt.
Ik heb nu nog een dof gevoel in mijn gehoor en het heeft gister dus echt weer veel geleden. Ik heb wel is vaker dat ik 's morgens nog zo'n suis heb, maar nu nog steeds, dat is mij nog nooit overkomen* nog niet op enkele houseparties waarbij ik al dacht dat het niet gezond was. Maar daar heeft het meestal betrekking op de lage tonen, nu op de hoge en dat is echt KUT!
* er zullen hier ongetwijfeld enkele gekken zijn die dat maandelijks, zo niet wekelijks hebben 
___________________
check my website:
www.riechels.nl
|
|
Feb-08-2004 20:00
|
|
|
 |
 |
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000
Location: 013
|
|
|
Feb-09-2004 11:15
|
|
|
 |
 |
basd
progression

Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
|
|
|
Feb-09-2004 11:59
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:03.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|