ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk. Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt.
quote:Originally posted by Jappio ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk. Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt. Dan zou het geen uniek evenement zijn ...
quote:Originally posted by Stephan Dan zou het geen uniek evenement zijn ... Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik.
[QUOTE]Originally posted by Kakao Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik. [/QUOTE sja idd, waar blijft trouwens de eigen evenementen hal van id-t? het tv station? en last but not least hun eigen partyeiland? Veel blaat bij id-t
ik las ergens dat de geruchten waren: Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.
quote:Originally posted by Nook ik las ergens dat de geruchten waren: Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. zier er logisch uit ja zo'n line up die 1e 3 namen zal me niks verbazen trouwens.
quote:Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. Doe mij dan maar: Tiesto & Paul v Dyk (b2b ofzo) met surprise acts Gouryella & Nu-Nrg Live
quote:Originally posted by Nook ik las ergens dat de geruchten waren: Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. Goh, wat een vernieuwende en verrassende lineup. Pvd en Tiesto..pfffffffffff.
___________________ "Life is all about choices & respect"
Geruchten zeggen niks... Laat eerst maar eens iemand met een persbericht komen.. Mocht dit waar zijn: MWOEHAHAHAHA.
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
Who the fuck is dj Hell ?!?!
___________________ Down-Under was da bomb
quote:Originally posted by Nook ik las ergens dat de geruchten waren: Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Tiësto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. Als ze dat doen zijn ze echt nie wijs!