Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt Omröstning
Vilket tryck skall bli det officiella till SWETA-shirten ?
This poll is closed.
SWETA-shirt #1 0 0%
SWETA-shirt #2 1 1.75%
SWETA-shirt #3 3 5.26%
SWETA-shirt #4 27 47.37%
SWETA-shirt #5 0 0%
SWETA-shirt #6 13 22.81%
SWETA-shirt #7 13 22.81%
SWETA-shirt #8 0 0%
Total: 57 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mjz
latmask

Registered: May 2003

valet var ju mellan fyran och sexan... blev sexan till slut...

6ans första framsida och 4ans första baksida skulle va rätt snyggt ihop annars...

Old Post Jan-26-2004 23:41  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Är det för mycket att hoppas på att tröjoarna ska bli färdiga till kryssen? Vi kommer isf att se ut som ett gäng bögar

www.laszlo.se

Old Post Jan-26-2004 23:48 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

hur många är vi här??? altså hur många kommer att köpa tröjan av dom som röstar???'

jag kommer köpa nästan oavsett pris, jag menar den får ju inte kosta 500kr

Old Post Jan-27-2004 01:00  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
hur många är vi här??? altså hur många kommer att köpa tröjan av dom som röstar???'

jag kommer köpa nästan oavsett pris, jag menar den får ju inte kosta 500kr

Klart som korvspad jag tänker köpa tröjan! Det kostar ungefär 200-250 riksdalera att trycka upp en tröja med bra tryck som inte kommer av efter en tvätt - beställer man ett 20-30-tal tröjor blir det nog billigare. Och om någon här nu uppenbarligen verkar ha kontakter så kan vi nog få det ännu billigare

Folk som inte ska köpa tröjan borde egentligen inte rösta.

www.laszlo.se

Old Post Jan-27-2004 01:48 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GyLLe
56K Modem User

Registered: Mar 2002

quote:
Folk som inte ska köpa tröjan borde egentligen inte rösta.

de var det jag skulle komma till

Old Post Jan-27-2004 01:58  Sweden
Click Here to See the Profile for GyLLe Click here to Send GyLLe a Private Message Visit GyLLe's homepage! Add GyLLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
de var det jag skulle komma till

Men jag kom före. Du fixade bara förspelet - så att säga.

www.laszlo.se

Old Post Jan-27-2004 02:18 
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

min röst gick på nummer 4

Old Post Jan-27-2004 10:00 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Unis
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2002

Min röst hamnade på nr4

Old Post Jan-27-2004 11:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Unis Click here to Send Unis a Private Message Add Unis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BrainmaN
tranceaddict

Registered: Jan 2004

Min hamnade på 4 oxå

fast jag tycker bidrag 4 bild2(den runda tranceaddict loggan) på magen sen bidrag 7 med sverige på ryggen skulle vara klockrent

usch va lite det va att göra här på jobbet idag

nej ha det så länge allihopa

Old Post Jan-27-2004 11:28  Sweden
Click Here to See the Profile for BrainmaN Click here to Send BrainmaN a Private Message Add BrainmaN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

Tack alla ni som röstade på mina förslag!

Det är många bra förslag här..hur det än blir kommer jag garanterat att köpa minst en t-shirt.

ps. Steve: Om vi ska ha med URLn så tycker jag att den ska sitta på armen. Lägger man den vid ett tryck så kan det bli grötigt. Hur som helst är det lätt fixat ds.

Old Post Jan-27-2004 12:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Det kostar ungefär 200-250 riksdalera att trycka upp en tröja med bra tryck som inte kommer av efter en tvätt - beställer man ett 20-30-tal tröjor blir det nog billigare. Och om någon här nu uppenbarligen verkar ha kontakter så kan vi nog få det ännu billigare

Nån som har en aning om vad det komemr kosta.. 250 låter "dyrt" för en liten t-skirt. När jag gick ut 9an så beställde vi tröjor och dom gick på högst 170 spen styck.. och det trycket håller. Men va det ingen här som höll på me sånna där saker?
För övrigt.. fan va jag ahr svårt för att bestämma mig

Old Post Jan-27-2004 13:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

Röstade på nr 3, grodan e ju skitgrym
nr 6 är också hur snygg som helst, simpel och snygg.
Gillar inte alls nr 4 ...ser ut som hårdrockströjor

Old Post Jan-27-2004 13:31  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > SWETAshirt Omröstning
Post New Thread    Post A Reply

Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom Lange Set. [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSosa - The Wave [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:00.

Forum Rules: