Originally posted by Sand Leaper
And here I was thinking progressive among other things was about blending influences from various styles of music. Stupid me.
Auch, you got me
True!
Apr-12-2004 15:01
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Ik vond het een heerlijk feest. Ik vind de Paradiso een erg vette lokatie! Heb veel in de kleine zaal gestaan bij Jonathan Lisle & Steve Gerrard, echt 2 super dj's!
Ook lemon8 vond ik erg goed draaien, hij draaide bijvoorbeeld Insight - Prophecy 2003 (Innate & Moor Dub) en Substructure - Readers Wives Per draaide Monday Groove nog! en 1 van de laatste nummertjes die Steve Gerrard draaide was Felix - Don't You Want Me, whehe
Kortom; Echt top feest en wil de volgende Earth dan ook zeker weer gaan!
Last edited by Partyhardy! on Apr-12-2004 at 15:20
Apr-12-2004 15:11
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Zo zo zo...was een heerlijk feestje! Vind de paradiso sowieso een relaxte locatie, maar het geluid was inderdaad soms niet helemaal super.
Lemon8 draaide een superstrakke set en Futureshock ook. En het kleine zaaltje was ook relaxed, lekkere breaks .
Wel kut dat ik een uur eerder weg moest ivm flyeren voor de deur in de kou...
Apr-12-2004 20:30
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik vond het een heerlijk feest. Ik vind de Paradiso een erg vette lokatie! Heb veel in de kleine zaal gestaan bij Jonathan Lisle & Steve Gerrard, echt 2 super dj's!
Ook lemon8 vond ik erg goed draaien,
sluit me volledig aan bij onze harry!
En dat Lemon8 nog een tune draaide (erg trancey voor zijn doen) die Markus Schulz ook heeft gedraaid op WMC party (id7 ofzo) SUPER tune met enorm mooie vocals erin
Ik vond het echt een super feest!! Ben er nu toch achter dat ik deze muziek nu veeeel vette vind dan trance! Er zit zoveel meer gevoel en emotie in de nummers! Heel de avond tussen de twee zalen geswitched, op de tweede verdieping! was echt THE spot van de tent, zit- dansplaatsen volop!
Breaks en de welbekende Prog trance sound kwam van de 2 jonge DJs in de 2e zaal, wat een tunes!!!
Ik heb niks gemerkt van de wat mindere sfeer zoals Eelke beschrijft, ik ben danwel nooit in de melkweg geweest, maar dit vond ik al super, dus ben benieuwd!
Volgende Earth staat al voor 100% op de agenda en hoop dat er nog vele zullen volgen als deze