|
Zo, flink wat te lezen gehad, maar hier is mijn reply 
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik bedoel helemaal niks..
zoals ik al zei: ik vind dat iedereen voor zichzelf uit moet maken aan wat voor muziek hij/zij de voorkeur geeft, dat heeft niets met 'volwassen' te maken ofzo.
de kwalificatie 'volwassener' vind ik dan ook niet op zijn plaats. het is gewoon andere muziek. |
Weet niet hoe dat zit, moeilijk allemaa. Iedereen moet dat idd voor zichzelf uitmaken.
Maar ik weet niet of je er conclusies aan kan verbinden, maar het is WEL zo dat het publiek bij bv Techno, maar zeker bij Progressive feesten gemiddeld OUDER is dan pure trance of hardstyle!
| quote: | Originally posted by Switch
1) ik hoor jullie ook steeds alleen maar praten over Tiesto/Ferry/Armin en dat die slecht zijn geworden, terwijl er honderden andere goeie dj's/producers zijn. zijn jullie nou echt zo narrowminded?
2) en ik vind niet dat hoe langer je naar EDM luistert, hoe "volwassener" je wordt. het is een bekend feit dat, hoe ouder je wordt, hoe rustiger je wordt, en je dus een rustigere stijl zoekt. het heeft niks met intelligentie te maken |
2) Helemaal mee eens. Te veel mensen (VIND IK) kijken naar 'de hype'. Onbekende dj's zijn ook ontzettend gaaf, maar het is natuurlijk zo dat je die minder snel hoort/ziet etc. Heb ik ook last van. Maar sommigen (ik noem geen namen) die zijn helemaal ZIEK in hun afgoden van hun 'helden'. Van dat soort dingen kots ik echt. Fucking groupies.
| quote: | Originally posted by Optimus
Haal die eens weg, losert
Op Armin only zei je nog "Wow, dit is echt leuk, ik zeg nooit meer wat slechts over Armin van Buuren" (of zoiets) |
Ik wachtte op zo'n reactie. Ik wilde alleen maar even uitdagen 
Ik zei al tegen mezelf: bij de eerste reactie haal ik hem weg. Nu dus Dank u chinees!!
| quote: | Originally posted by AlFerox
maar wat is techhouse dan precies? ik kan me er zo weinig bij voorstellen.. progressive en techno zijn me bekend, maar techhouse? noem eens wat namen ofzo! |
Ik vind het moeilijk om dingen in hokjes te stoppen, maar ik noem veel geen progressive en geen techno. Alles wat IK persoonlijk daar tussenin vind zitten noem ik techhouse: Kowalski (kan je 'rustigere' techno noemen), Pascal Feos, Stacy Pullen.... dat soort dingen.
Hoe wil jij dat noemen Jukx? Cause i dont know!!
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ongeveer zoals Snuggle is het geloof ik een set van Dazzle uit 2001 waar ik voor het eerst iets anders dan trance echt geweldig vond. Die staat overigens nog steeds met enige regelmaat op Geleidelijk aan, zoals het waarschijnlijk ook bij iedereen gegaan is, ben ik steeds minder trance en steeds meer andere stijlen gaan luisteren. |
Is dat DJ Dazzle - Live at the ID&T Clubmix van 21 september 2001?????
Daar heb je me nog mee geholpen met ID-en, ontzettend gave set.
Dit is DEELS de tracklist:
Part 1
[00:00] 01. Science Dept. - Breathe (Danny Howells' Drifting Dub)
[03:18] 02. DJV Feat. K-Mart - You Think You're Jesus
[09:16] 03. Shibumi - Lost Again
[15:26] 04. Electric Tease - Your Lovin'
[19:06] 05. ID
[24:01] 06. ID (waves of love, very familiar)
[29:57] 07. Roland Klinkenberg - Inner Laugh (James Holden Remix)
[34:55] 08. ID
[38:13] 09. ID (again familiar)
[44:36] 10. Franky Goes To Hollywood - Relax (Saeed & Palash Remix)
[49:32] 11. Sputnik - Stylus Trouble (Remix?)
Part 2
[00:00] 11. Sputnik - Stylus Trouble (Remix?)
[01:51] 12. ID (i can make your body shine)
[06:20] 13. John Creamer & Stephane K - I Wish You Were Here
[15:30] 14. Way Out West - Intensify (Peace Division Remix)
[21:39] 15. ID (nice drums )
[25:36] 16. ID (look in my eyes. inside your soul)
[32:35] 17. ID (silver moon)
[38:20] 18. ID (familiar )
[44:30] 19. Dj Dazzle - From Within
[49:44] 20. Ballroom - Passenger (Marc O'Tool Mix)
[53:15] 21. Q-Lock - Seconds (Dj Dazzle & Geert Huinink Remix)
Lustral - Everytime (Nalin & Kane Mix) number 16 or 18!
Denk overigens ook dat DJ's heiraan meehelpen: Sommige trance-dj's gooien er ook wel eens een ander plaatje tussendoor. Tiesto had bv een tijd dat hij er wat meer 'technominded' platen tussendoor gooide... daardoor denkt zijn publiek ineens van: He, dat is er ook!
Daarom heb ik HEEL VEEL respect voor DJ's die veel verschillende stijlen kunnen draaien zoals Erick-E en Carl Cox (vergeet vast nog wel wat dj's). Afwisseling is ok!
En wat Donna zegt vind ik ook een hele goede ja.
People move on, en ontwikkelen zich.
Toch vind ik dat er een verschil is met:
- muziek die je thuis luistert
- op feesten leuk vindt.
Een avondje trance kan mij best bekoren...maar luisteren vind ik niets, dan geef ik de voorkeur aan rustigere progressive. Het scheelt nog wel eens bij mij.