Registered: May 2003
Location: Wijchen/Tilburg, Netherlands
quote:
Originally posted by Dazzle
Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering
cool zeg! mooi collectorsitem dacht ik zo.. istie gewoon verkrijgbaar dus, of waar had je m vandaan?!?!
Mar-01-2004 12:11
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by djdavid
cool zeg! mooi collectorsitem dacht ik zo.. istie gewoon verkrijgbaar dus, of waar had je m vandaan?!?!
Kwestie van ff de draad lezen, hij heeft hem via de Duitse Ebay.
___________________
Down-Under was da bomb
Mar-02-2004 08:10
Menno
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Dordrecht - The Netherlands
Zo net even Magik 1,2,3 en 7 gekocht. Verzameling is weer compleet
Mar-03-2004 12:48
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
Ik heb ze gisteren maar allemaal gekocht, had er nog geen 1 origineel...
___________________
...I guess your state of mind is not yours to design...