Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > SENSATION white :: 03/07/2004
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

STRAFFE BOEL...

SENSATION WHITE UITVERKOCHT!

AMSTERDAM - Sensation White is in recordtempo uitverkocht. Binnen één dag zijn alle 38.000 tickets verkocht. Nog nooit gingen de kaartjes voor een dergelijk omvangrijk dance-evenement zo snel over de toonbank. Binnen twee en half uur waren alle white tickets uitverkocht. 'In de eerste tien minuten nadat de winkels open waren werden er 10.000 tickets verkocht. Dit hebben we nog niet eerder meegemaakt' aldus een woordvoerder van Ticketbox.

Sensation vindt net als vorig jaar 2 keer plaats in de Amsterdam ArenA. Op zaterdag 3 juli Sensation White met een witte dresscode en op zaterdag 10 juli Sensation Black met een zwarte dresscode. Naast het nieuwste op het gebied van visuele effecten (licht, video, vuurwerk, lasershows, decors en dergelijke) en live-acts, zorgt de voorgeschreven dress-code (zwart of wit) voor een extra dimensie.
Ook de kaartverkoop voor Sensation Black, welke ook vandaag in de verkoop is gegaan, gaat in hoog tempo. Dit feest richt zich op de wat 'hardere' varianten van dancemuziek, hardstyle en techno. Voor dit evenement op 10 juli zijn nog kaarten verkrijgbaar.
Voor beide edities van Sensation is al vanaf het begin in 2000 veel belangstelling, ook uit het buitenland. Ook dit jaar zijn weer veel kaarten over de grenzen verkocht.
De verkoop van vip tickets voor Sensation white die ook deze morgen in de verkoop zouden gaan ging niet door. Het bleek dat veel aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA op het laatste moment hun recht op deze tickets hadden geclaimd. Er bleven toen geen tickets meer over om in de vrije verkoop te gooien. Een woordvoerder van de ArenA vindt het spijtig dat er helemaal geen VIP tickets te verkrijgen waren in de vrije verkoop en gaat nu kijken of er nog iets geregeld kan worden met de capaciteit van het VIP gebouw.


___________________

Old Post Apr-27-2004 18:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Ben ook benieuwd wanneer die Armin hype over is , zoals iemand eerder al opmerkt.
Iedere thread/post hier heeft er wel raakvlak mee. Denk je: Ah, sensation thread, is de eerste post "Kut, geen Armin!".

Hoe bedoel je hype....?

Mensen, d'r zijn MEER goede dj's op deze aardbol. Open je ogen!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-27-2004 19:48 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben ook benieuwd wanneer die Armin hype over is , zoals iemand eerder al opmerkt.
Iedere thread/post hier heeft er wel raakvlak mee. Denk je: Ah, sensation thread, is de eerste post "Kut, geen Armin!".

Hoe bedoel je hype....?

Mensen, d'r zijn MEER goede dj's op deze aardbol. Open je ogen!



zeker en vast maar er zijn er weinige die met zoveel plezier en enthousiamse behind the decks staan als hij. Bovedien geeft/straalt ie dat enthousiasme over aan het publiek. That's why Armin zo ongelofelijk bruut is imo


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-27-2004 20:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem persé commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.

Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-27-2004 20:06 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict



Registered: Jan 2001
Location: floatin' across the universe

quote:
Originally posted by Wildfir3
ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem persé commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.

Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself

nog vergeten u flamesuit aan te trekken
ma eigenlijk deel ik je mening wel
*puts on flamesuit*


___________________

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Apr-27-2004 20:14  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Wildfir3
ja, waar hebben we dat nog gezien? oh right, tiesto. Tiesto doet net hetzelfde imo, maar toch moet op hem persé commentaar gegeven worden, en in andere gevallen wordt hij genegeerd en vergeten.

Armin = jongere versie van tiesto imo. Alleen maakt hij niet zo'n goeie tracks/remixen en kan hij het publiek toch net niet zo hard meekrijgen als tijs himself


En zo zijn er meer dj's.
Wat ik het jammere vind is dat sommige mensen ZO ver gaan dat ze oogkleppen krijgen , terwijl datgene wat Armin doet ECHT niet zoveel verschilt van veel andere dj's.

En het ergste is dan zo'n kansloze reply als de eerste hier van "Geen Armin? Kut!", oftewel dat het zonder Armin een kutfeest is. Gaat echt nergens over....grow up.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-27-2004 20:15 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat.


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-27-2004 20:16 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Wildfir3
Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat.


Mooizo, dan zijn we het eens


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-27-2004 20:38 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Antwerp & Hasselt, Belgium

quote:
Originally posted by Wildfir3
Welja my point exactly, vandaar mijn frustratie over zowat alles wat armin aangaat.


Ik denk dat ge de gemiddelde poster hier onderschat. Niemand vind Armin het begin en einde van trance.

Maar zoals je weet, deel ik deels je mening *kruipt mee in de ondertussen veel te krappe flamesuit*

Old Post Apr-27-2004 22:06  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Waarom moet je hier meteen een flamesuit aantrekken als je gewoon de waarheid vertelt?
Is het al zo ver, of is het echt zo erg, of zijn mensen echt zo kortzichtig in Belgie? Bij ons heet dat discussieren
Flamen is een aanval op een persoon, en dat is het van mij nie bedoeld.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Apr-28-2004 12:25 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

kdenk dat iedereen het al zowat beugehoord is aangezien ik dat hier om de vijf voet sta te roepen


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-28-2004 13:13 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom moet je hier meteen een flamesuit aantrekken als je gewoon de waarheid vertelt?
Is het al zo ver, of is het echt zo erg, of zijn mensen echt zo kortzichtig in Belgie? Bij ons heet dat discussieren
Flamen is een aanval op een persoon, en dat is het van mij nie bedoeld.



Ze zijn hier nog zo ver niet man, zoals je weet lopen ze hier steeds achter tegenover jullie. Neem nou 24 om maar iets te noemen ook veel later op het kijkkastje te bekijken hier. Daarom is de hele Armada meuk hier nog steeds het van het. Ook ik vind het nog steeds leuk, maar geen nood geef het nog een paar jaartjes en iedereen is hier ook weer geevolueerd. Behalve Wildfire dan, die is vooruit met zen tijd. Maar begrijp me niet verkeerd al die standaard Armada dingen blijve me ook niet altijd boeien, daarom ben altijd wel eens te vinden voor een beuqavondje, zoals 10 years fue laatst lede

Toedeledoki


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-28-2004 13:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > SENSATION white :: 03/07/2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVeracoche - Carte Blanche... which remix? [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLord Of The Trance Feat. Dj Hoxider - "Trancestors" (Original Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:00.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!