Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > The FUSE 10th Year Anniversary (17th of April 2004)!!!!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

it was fuuuuuuun


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-18-2004 04:36 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!



Registered: Aug 2002
Location: Flakkee

het was zeker wel tof! T-Quest vond ik heel lekker draaien, Monika Kruse vond ik het vetste! Heb maar een klein stukje van Marco Bailey gehoord, maar dat intro was opzwepend Dave Clarke begon erg goed, vet met die samples gekloot enzo Hij eindigde alleen met 1 bak herrie waar ik de lol niet van in zag

DIK minpunt: mn kaartjes die ik via Sherpa had besteld zouden bij de kassa liggen, maar dat lagen ze dus NIET GVD, de hoeren. Die krijgen nog wat te horen. Uiteindelijk de kaartjes maar aan de deur gekocht

Ik vroeg me ook af wat de naam is van het nummer met dat aanstekelijke electro achtige melodietje? Ik heb hem 2 keer gehoord op de avond, het kan zijn dat ie meer is gedraaid. is het de Fuse theme ofzo?


___________________
blaat en nu stampen

Old Post Apr-18-2004 13:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

ik ben geen vaste fuse ganger dus geen idee.

Anyway, kleine bespreking van mijnentwege

Ik ben binnengekomen als T-Quest begon en die heeft idd ongelofelijk lekker gedraaid. Had mij al voorbereid met enkele setjes van hem en 'k wist wat ik moest verwachten.

Marco Bailey was zozo, maar ik heb er toch niet bij stilgestaan.

Monika Kruse vond ik in't begin heel erg kut: té eentonig. Wel lekker hard natuurlijk maar het kon me toch niet echt boeien.

Dan maar naar Jeff Mills gaan zien en goh goh wat kan die man toch lekkere muziek draaien

Na een tijdje dan toch maar terug gegaan naar de main hall om op tijd te zijn voor Dave Clarke. Ik moet zeggen, hoe later in haar set, hoe beter Monika draaide. Vooral terwijl ze de equipment van Dave Clarke aan't klaarzetten waren en zij op de achtergrond verder aan't draaien was heb ik me beestig uitgeleefd.

Dan Dave Clarke Live: top! De ene bom na de andere, alles wisselde elkaar snel genoeg af, zo hoort het. Volgens de Clarke style is techno helemaal niet monotoon


Algemene bedenking:
1. Ik ben nu toch wel al naar enkele trance feesjes geweest, en dit was nu mijn eerste techno feest. Ik kan zeggen dat de sfeer op tien jaar fuse tien keer beter is dan op alle belgische trance feesjes waar ik geweest ben
Niet dat ik de sfeer op de trance feesjes niet goed vond ofzo, tis gewoon veel tammer, mensen gaan veel minder op in de muziek etc... Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat mensen al echt into techno moeten zijn (op mij na dan, alhoewel het weer begint te kriebelen) om naar zo'n feesje te gaan, terwijl ge op trance feesjes nog veel breezah's tegenkomt (aangezien ze op de radio wel eens trance/dance durven draaien).
2. 'T is irritant om mensen uit hun dak te zien gaan bij het begin van een lied omdat ze het herkennen, terwijl ge daar zelf zo staat van 'hmm wtf, ik ken dit niet'. Doe dit 800 keer en je weet hoe ik me voelde
Het heeft me toch niet weerhouden om een zalige avond te beleven


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-18-2004 13:26 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Ow en de aankleding van de booths en belichting (en het geluid ook eigenlijk) waren prachtig!

Die displays achter de dj booths, lasers, en de projecties, echt heel erg chill


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-18-2004 13:29 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
EleKtriKInDiGo
Junior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Antwerp, Belgium

Ik ben niet kunnen gaan, was ziek. Anderen haakten af ...

Heb op Studio Brussel wat geluisterd, was wel ok precies.

@Technikol: Hét Fuse-hitje bij uitstek voor de moment is Alter Ego met Rocker. Zie mijn threads, of hier:
http://www.boomkat.com/item.cfm?merchID=13374

Greetz

Old Post Apr-18-2004 16:04  Belgium
Click Here to See the Profile for EleKtriKInDiGo Click here to Send EleKtriKInDiGo a Private Message Visit EleKtriKInDiGo's homepage! Add EleKtriKInDiGo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

Mijn Reviewtje:

Rond 22.30 hier thuis vertrokken met luke. Na een aantal keer verkeerd gereden door de tunnels toch aangekomen, wel veel auto's in de buurt, zijn we dus effe blokie rond gereden. En auto geparkeerd in een straatje waar er op dat moment wegenwerken aan de gang waren dus wel handig iig

K was rond 23.15 dat we aan de poorten stonden, dacht bij mezelf al waarom hoor ik geen muziek. Effe later wisten we waarom. Grote fabrieksgewouwen deden me denken aan een station ofzow, wel mooie aankleding die oranje lampen. Effe later stonden we binnen. Eerste area was een pizzastandje en de vestiare. Geen honger geen jassen dus direct maar doorhossen naar de eerste zaal waar St.Dic aan het draaien stond. Veel te soft voor techno dus maar direct verder naar de main waar T-quest net begon. Hell mamie was dat lekker een uurtje knallen zeg, woei

Na een kleine drankpauze was het ondertss de tijd voor mills, die met een uber gave plaat begon imo
Tssdoor effe naar marcco Bailey live gaan kijken, ik vond het heel goed te pruimen voor een live zeg, normaal is dan altijd tijd om effe een pauze te namen maar hell no, lekker uit je dak gaan zeg, die percussie met tamtam was geil . Na de live van marco, gebleven voor monika, was ook lekker bezig. Na halfuurtje beuqen weer naar Mills en na halfuurtje bij jeff terug een retournticketje naar kruse.

Niet erg lang gebleven omdat we zonodig op zaterdagmiddag waren gaan fietsen, wat een grandioos idee was dat weer zeg. Waren allemaal kapot s'avonds en het feest moest nog beginnen


Nu goed ken echt niks van techno, kende geen enkele plaat maar we hebben wel fun gehad en het was echt wel beuQen soms


pluspunten:
- qua setjes of live-acts heeft er me eigelijk weinig tegengevallen, buite die st.dic veel te soft die herrie.
- aankleding was niet uber maar viel nog wel mee
- Mills was Tah Man

minpunten: drankstandjes, jezus wat de neuk was dat zeg, hoe bedenken ze het drank betalen met cash Gevolg ellelange files, wat een kansloze meuk zeg ...

en dan nu grootste minpunt BREEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAHS
ik weet niet waar jij naartoe geweest bent fus, maar het liep er gewoon vol We vroegen ons soms af of de maximum leeftijd voor dit event 15 was ofzo Publiek dat je in fuse zelf vind is normaal toch heel wat anders dan gister hoor. Bij vlagen leek de gemiddelde leeftijd wel 14 ofzow .... kleuters van 12 die in strings rondliepen met een topje aan waar niks uitkwam of dan andere die het gehele tegengestelde waren, waar ik liever geen details van geef, yuk


Nu goed al bij al hadden we wel een geslaagd avondje zeker voor die prijs


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Last edited by Eagle` on Apr-18-2004 at 18:28

Old Post Apr-18-2004 18:20  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

haha wtf waar zijt gij die kleuters tegengekomen... ik heb er eerlijkgezegd bijna geen gezien


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-18-2004 18:40 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

quote:
Originally posted by Wildfir3
haha wtf waar zijt gij die kleuters tegengekomen... ik heb er eerlijkgezegd bijna geen gezien


overal waar je keek fs


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-18-2004 19:01  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Dude, wat zijn 'breezahs' voor u ofzo? Meisjes jonger dan 20 die een topje dragen? ja dan waren er idd wel ongelofelijk veel


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-18-2004 19:18 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict



Registered: Dec 2002
Location: Ternat

De heren hebben toch niets tegen topjes ofzo?


___________________

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Apr-18-2004 19:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated



Registered: Jul 2003
Location: La La Land

Neen, ik wil gewoon zeggen dat het er wel vol liep met 'jonge meisjes' (tussen de 17 en 23 ofzo, bij manier van spreken) in topjes... en aangezien het volgens hem vol met breezahs liep,... u do the maths


___________________
www.doehetzelver.be

Old Post Apr-18-2004 19:24 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

quote:
Originally posted by Wildfir3
Dude, wat zijn 'breezahs' voor u ofzo? Meisjes jonger dan 20 die een topje dragen? ja dan waren er idd wel ongelofelijk veel


20 hell no, ik kon me niet van de indruk ontdoen dat het 16 of jonger was.


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Apr-18-2004 19:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > The FUSE 10th Year Anniversary (17th of April 2004)!!!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpls id this track from 2004 [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkfood Junkies - "Spin Out" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:30.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!