Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

van mij mogen ze gielen jean en marco V schrappen, en dan kan armin techno gaan draaien

maar vrees dat het een beetje hitjes draai feest word, de line-up is te verschillend zodat de dj's allemaal niet diep kunnen geen in hun eigen stijl maar oppervlakkig moeten blijven om de boel aan de gang te houden


___________________


Ga eens dood!

Old Post Mar-29-2004 16:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

Raad van State weigert uitspraak in zaak Strike One vs Rotterdam

Entertainmentbedrijf UDC, maakt bekend dat de Raad van State zich onbevoegd heeft verklaard om uitspraak te doen inzake Strike One vs Gemeente Rotterdam. De weigering om uitspraak te doen in deze zaak heeft betrekking op de eerdere weigering van de Gemeente Rotterdam om een nachtelijke vergunning te verlenen voor het dance event 'Strike One’ dat op 5 juni 2004 zal plaats hebben in de Rotterdamse Kuip.





UDC bereikte eerder overeenstemming met politie, brandweer en het GHOR, zoals voorgeschreven in de ‘Handreiking Veiligheid ten behoeve van de beheersing van evenementen in Rotterdam”. Voor de te verkrijgen milieuvergunning heeft de Gemeente Rotterdam doorverwezen naar de deelgemeente IJsselmonde. Ofschoon er door UDC en Stadion Feijenoord een rapport is overgelegd waaruit blijkt dat het evenement geen geluidsoverlast zal opleveren, heeft de deelgemeente IJsselmonde een gedoogvergunning geweigerd, zonder daarvoor een motivering te geven.

“In een door UDC aangespannen kort geding heeft de voorzieningenrechter de zaak doorverwezen naar de voorzitter van de Afdeling Rechtspraak van de Raad van State. Deze laatste heeft zich onbevoegd verklaard nog voordat de zaak in een zitting was behandeld. Dat levert een voor Nederlands bestuursrechterlijk begrip unieke situatie op omdat zowel de gewone rechter als de bestuursrechter weigeren een beslissing te geven omtrent het besluit van de deelgemeente IJsselmonde” aldus mr O. Hammerstein die de zaak namens UDC behartigd.

Mr Hammerstein van Spong Advocaten Amsterdam zal, nu geen recht gesproken wordt, namens UDC een gewoon kort geding aanspannen tegen de Burgermeester van Rotterdam en de Gemeente Rotterdam in een laatste poging het evenement doorgang te laten vinden in de nacht. Ongeacht de uitspraak van de rechter zal het evenement op 5 juni 2004 doorgang vinden.

UDC hoopt met deze gerechtelijke procedure alsnog de medewerking van de Gemeente Rotterdam af te dwingen voor voortzetting van Strike One in de nachtelijke uren bij de gewone rechter nu in de bestuursrechtelijke procedures de betrokken rechters weigeren een beslissing te geven.



van ID&T bij elkaar geraapt



---


Ik wil hier eigenlijk wel bij zijn, Secret Cinema weer eens live op een verdienstelijke plek bij een groot feest. Alleen tja.. Jean kan best lekker draaien, laatste keer dat ik hem hoorde was alleen al weer een jaar of 2 terug bij impulz outdoor.. toen wassie echt lekker bezig. Judge Jules kan beter vervangen voor Angelic, daar hebben we meer aan en tja, Gielen die moet maar weer eens met de naald van Sven gaan spelen en niet met een Concorde naald


___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.

Old Post Mar-29-2004 18:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Holland

Wel beetje veel geld voor zo'n standaard line-up Ronald van Gelderen wil ik wel zien maar niet voor 50 euro. Daarbij komt dat het nog maar afwachten hoe het geluid is in de Kuip aangezien daar volgens mij nog geen dance feest is geweest...

Old Post Mar-31-2004 09:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

Het geluid zal vast wel goed zijn, er worden vaker concerten gegegeven..
In de arena en gelredome was het ook goed toch?


___________________

Old Post Mar-31-2004 10:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Holland

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Het geluid zal vast wel goed zijn, er worden vaker concerten gegegeven..
In de arena en gelredome was het ook goed toch?


Mjah concerten zijn heel anders, geeft echt geen garantie. Weet niet of je wel eens naar een concert in de Arena bent geweest, dat klinkt echt voor geen meter. Terwijl het geluid van sensation er weer geweldig is.

Old Post Apr-01-2004 20:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

quote:
Mjah concerten zijn heel anders, geeft echt geen garantie. Weet niet of je wel eens naar een concert in de Arena bent geweest, dat klinkt echt voor geen meter. Terwijl het geluid van sensation er weer geweldig is


Dat bedoelde ik eigenlijk ook met Gelredome en Arena, de dance feesten die er gegeven zijn hadden wel goed geluid..
In de Kuip zal dat niet anders zijn, mits de opstelling van apparatuur net zo goed is lijkt me..


___________________

Old Post Apr-01-2004 21:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: Holland

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Dat bedoelde ik eigenlijk ook met Gelredome en Arena, de dance feesten die er gegeven zijn hadden wel goed geluid..
In de Kuip zal dat niet anders zijn, mits de opstelling van apparatuur net zo goed is lijkt me..


Hoop ut

Old Post Apr-02-2004 07:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

Ze maken d'r wel flink werk van bij UDC zeg! (Zie site: www.strike1.nl). Nounou, een feest met een story-line... compleet met filmpjes van "sightings". Filmpjes zijn wel lachen eigenlijk Als je zelf een leuke maakt kun je VIP-kaarten winnen.
Verder spreekt de line-up me op zich wel aan, maar hij is idd wel erg divers en ik vrees (net als veel anderen hier) moeilijkheden om die op elkaar aan te laten sluiten. Maar mocht ze dat lukken wordt dit een topfeest, want over locatie, licht en geluid maak ik me weinig zorgen.


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Apr-08-2004 07:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RnakR
Shame on you Mr Bush



Registered: Jun 2001
Location: Montreal, Quebec

so what happens with this event ? no one talks about it ? thx


___________________

Old Post Apr-25-2004 00:25  Canada
Click Here to See the Profile for RnakR Click here to Send RnakR a Private Message Add RnakR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!



Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!

quote:
Originally posted by RnakR
so what happens with this event ? no one talks about it ? thx


So your conclusion: If nobody talks about an event, it won't happen? Pffff

Old Post Apr-25-2004 01:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RnakR
Shame on you Mr Bush



Registered: Jun 2001
Location: Montreal, Quebec

what's that "pfff" ????

excuse me it just happens that i'm from canada, i don't speak dutch so i can't read the infos about that party, and that i actually want to visit your country, hoping dutch people are not all like you (and i don't think so)


___________________

Old Post Apr-25-2004 02:59  Canada
Click Here to See the Profile for RnakR Click here to Send RnakR a Private Message Add RnakR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

No, we're not all tall blondes

Old Post Apr-25-2004 03:15 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Strike One - De Kuip Rotterdam [5 juni 2004]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD - Casino Feb 2004 Track 77 - BTribe - Nanita (BT Remix) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFire & Ice - Let There Be Light (Primer Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:37.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!