|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Flikker toch op zeg, wat een dikke vette bullshit.
Ik wordt hier zo schijtziek van!
Brengen JULLIE dan eens wat in! Gaan jullie dan eens discussieren over TECHNO en PROGRESSIVE, dat is toch jullie goed recht? En maar zeiken dat het niet over trance mag gaan *want dat gebeurt al zoveel, dat is allemaal al eens gezegd*. |
Je kan hier toch best discussieren over techno en progressive, heb nooit gemerkt dat dat niet gewaardeerd word ofzo. Maar het gaat erom dat je bijv keer op keer prog en trance tegenover elkaar zet. En dan de manier waarop. Alsof je muzikaal een stapje verder bent ofzo.
Aanvankelijk was die opmerking niet eens zo bedoelt, twas eerder omdat jij beweerde dat ik het "altijd makkelijk vond om te zeggen wat verkeerd is". Terwijl jij maar blijft zeiken op alles wat trance minded is.
Nou, dan zou het forum hier HARTSTIKKE DOOD zijn als het niet mer over trance zou mogen gaan 'wat allemaal al besproken is'. En jij ooit een draad gestart? Nou, maybe 2 ooit. Post eens een keer wat nuttigs dan, ipv hier te zeiken. |
Zei dus dat er al veel besproken was, niet dat alles al besproken was. Er blijven nieuwe dingen komen af en toe en dat houd me hier. Ik post hier ook net zo goed nuttige dingen, alleen vaak in de vorm van reply's. Dat is mijn keuze. Twee threads is btw ook weer lekker overdreven.
Wie ben jij in hemelsnaam om het wel welletjes te vinden? I dont give a fuck! Ik post wat ik wil, waar ik het wil en wanneer ik het wil. En als jou dat niet aanstaat kan je een stuk ophoeren. [QUOTE]
Ugh, dat moest ik ff kwijt. |
Ik ben Teknikol en ik gaf mijn mening i guess.