Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat nu dit jaar?? [Kwaliteitsthread]
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Fkwebeman
Sletlana



Registered: Feb 2002
Location: Groningen

Mag ook..

zolang hij maar weer terug gaat naar voor zijn superstardom


___________________

Old Post Mar-17-2004 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferry 0
Senior tranceaddict



Registered: Jul 2003
Location: Sneek

- Tiesto zet de wereld op de kop met zijn nieuwe album just be
- Daarnaast zal de progresive scene nog meer in de lift gaan dan die nu al is.
- In search of sunrise 4 i hope
- Perry O'Neil gaat zijn echte doorbraak maken
- Passiva knalt wat vette trance producties de wereld in
- Ik die misschien nog op een paar leuke feessies mag draaien i hope


Maarja zeker weten zal je het nooit we'll see


___________________
http://www.myspace.com/ferdyandedwin
In Stores Now:
Roque Audio - Get Down (Edwin Mulder, Ferdy & Sebastian Davidson Remix)
FM223 - Logic
Ferdy & Rene - Legato

Old Post Mar-17-2004 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ferry 0 Click here to Send Ferry 0 a Private Message Add Ferry 0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
xxl
Supreme tranceaddict



Registered: May 2001
Location:
kewl

quote:
Originally posted by Ferry 0
- Tiesto zet de wereld op de kop met zijn nieuwe album just be.. zou best kennen...zag hem al in turkye liggen....
- Daarnaast zal de progresive scene nog meer in de lift gaan dan die nu al is....denk meer harder en zachter (mellow)
- In search of sunrise 4 i hope (wazdah)
- Perry O'Neil gaat zijn echte doorbraak maken... (wiesdah)
- Passiva knalt wat vette trance producties de wereld in (i like passiva)
- Ik die misschien nog op een paar leuke feessies mag draaien i hope.. I hope so too.
- Olieprijs word verdrievoudigd (koop aandelen olie)
Maarja zeker weten zal je het nooit we'll see ...


Heb even dat van die olieprijs toegevoegd, is ook een ding wat zeker is..

Old Post Jun-01-2004 08:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for xxl Click here to Send xxl a Private Message Add xxl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight



Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!

Ik zag gister Tiesto al op Pinkpop "draaien" met 3 cd-decks. Waarschijnlijk steeds minder met de plaat. Vinyl verdwijnt na 2004/05 bijna voorgoed. Je zal wat mensen hebben die zweren bij vinyl, maar die moeten eens wakker worden.


___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..

Old Post Jun-01-2004 08:57 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
iLLicit
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Locked in my studio, somewhere in Holland

Vinyl zal blijven bestaan zolang de platenzaken het blijven verkopen. En aangezien ik het aandeel van cd's in de platenzaken nog niet echt heb zien stijgen, zal vinyl volgens mij nog zeker wel een paar jaar meegaan.

Oh ja, Tiesto draaide volgens mij met Cd's omdat hij alleen maar eigen producties heeft gedraaid. En volgens mij had hij een aantal van zijn platen weer wat onder handen genomen, bijvoorbeeld lethal industry, dus waarschijnlijk waren de cd's 'vers van de pers'!


___________________
www.ultimatedjbattle.com

Old Post Jun-01-2004 09:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for iLLicit Click here to Send iLLicit a Private Message Visit iLLicit's homepage! Add iLLicit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sndh
'dispels & contradicts'



Registered: May 2003
Location: Amsterdam

heb je z'n booth daar gezien? daar zou ik geen naald op een plaat durven te leggen


___________________



Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis


Old Post Jun-01-2004 09:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for sndh Click here to Send sndh a Private Message Add sndh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by eXos
Je zal wat mensen hebben die zweren bij vinyl, maar die moeten eens wakker worden.


Man, het is toch gewoon een keuze die je maakt.
Ik ga ook geen cd's draaien. Geen zin in en geen geld voor.
Klaar uit. Je doet nu net of iedereen het moet gaan doen opeens.
Slaat dus nergen sop wat je zegt.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jun-01-2004 10:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by New Wave
Man, het is toch gewoon een keuze die je maakt.
Ik ga ook geen cd's draaien. Geen zin in en geen geld voor.
Klaar uit. Je doet nu net of iedereen het moet gaan doen opeens.
Slaat dus nergen sop wat je zegt.


Nou...... je kan niet altijd je ogen gesloten houden denk ik.
Maar d'r zijn 2 dingen:

NIeuwe dingen (promo's etc) komen op cd-r. Sander Kleinenberg had laatst in de Powerzone volgensmij ook meer CD-R dan vinyl bij zich. Maar alles zal zeker ooit nog wel op vinyl uitkomen. Maar wil je bij blijven tegenwoordig heb je wel cdmixers nodig ja.......


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-01-2004 15:42 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression



Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere

Het is inderdaad tegenwoordig steeds meer zo dat iedereen met CD's gaat draaien, sommigen om hun nieuwe producties te kunnen uittesten op het publiek, de meerderheid helaas alleen om de nieuwste tracks die ze gewoon van het Internet jatten in de lokale toko of in de slaapkamer te draaien. Dit alleen om maar bij te kunnen blijven met de laatste releases, iets wat ook alleen maar meer in de hand gewerkt wordt door sommige producers en platenmaatschappijen, die tracks pas op vinyl uitbrengen als ze al uitgebreid gehypt zijn in radioshows, platgedraaid in livesets, en ga zo maar door.

Wat ik niet zo goed snap is waarom iedereen per se zo graag bij wil blijven door alleen maar de laatste tracks te willen draaien. Hier op het forum (zeker in het Music Discussion-gedeelte) schreeuwt iedereen meteen om een releasedate als er in ASOT (of eender welke show, dit is maar een voorbeeld) weer een net iets boven de middelmaat uitstijgende track (of zelfs dat niet eens) gedraaid wordt. Zelf vind ik het, zeker de laatste tijd aangezien ik vind dat er niet zo heel veel goede tracks worden uitgebracht die in mijn straatje vallen, veel leuker om eens een paar jaar terug te kijken, om te zien welke tracks, die toen aan mijn aandacht zijn ontsnapt, goed in datzelfde straatje passen.. Het geeft mij echt veel meer voldoening als ik een goed passende plaat van pak em beet vier jaar geleden te pakken krijg, dan dat ik een plaat krijg die net is uitgebracht en overal en door iedereen gedraaid wordt (al dan niet op een legale manier).. Iedereen probeert zich wel te onderscheiden door de nieuwste tracks te pakken te krijgen en te draaien, maar als iedereen dat doet (wat ik te vaak zie gebeuren) dan 'onderscheid' je je m.i. alleen maar als kuddedier.

Of ben ik daar de enige in?


___________________

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Last edited by basd on Jun-01-2004 at 16:19

Old Post Jun-01-2004 16:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by basd

Wat ik niet zo goed snap is waarom iedereen per se zo graag bij wil blijven door alleen maar de laatste tracks te willen draaien. Hier op het forum (zeker in het Music Discussion-gedeelte) schreeuwt iedereen meteen om een releasedate als er in ASOT (of eender welke show, dit is maar een voorbeeld) weer een net iets boven de middelmaat uitstijgende track (of zelfs dat niet eens) gedraaid wordt. Zelf vind ik het, zeker de laatste tijd aangezien ik vind dat er niet zo heel veel goede tracks worden uitgebracht die in mijn straatje vallen, veel leuker om eens een paar jaar terug te kijken, om te zien welke tracks, die toen aan mijn aandacht zijn ontsnapt, goed in datzelfde straatje passen.. Het geeft mij echt veel meer voldoening als ik een goed passende plaat van pak em beet vier jaar geleden te pakken krijg, dan dat ik een plaat krijg die net is uitgebracht en overal en door iedereen gedraaid wordt (al dan niet op een legale manier).. Iedereen probeert zich wel te onderscheiden door de nieuwste tracks te pakken te krijgen en te draaien, maar als iedereen dat doet (wat ik te vaak zie gebeuren) dan 'onderscheid' je je m.i. alleen maar als kuddedier.

Of ben ik daar de enige in?


Helemaal mee eens......!!!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-01-2004 16:37 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Nou...... je kan niet altijd je ogen gesloten houden denk ik.



De mensen sluiten hun ogen daar niet voor.
Ze weten heus wel dat cds draaien de nieuwe trend is.
99% van alle dj's staan niet voor die keuze omdat zo'n speler ontzettend duur is. Zelfs ik met een vaste baan kan het me niet veroorloven om nu cd spelers te kopen. Kost me zo weer 600 euro.....
Het is voor mensen die niet draaien makkelijker gezegt dan gedaan... "ah..ga met cd's draaien, dat is veel beter, makkelijker en ej gaat met de tijd mee" maar zo simpel ligt dat niet.
Het is gewoonde keuze die je maakt.
Als mensen kiezen voor vinyl is dat even goed als mensen die gaan draaien met cd's
Je gaat toch ook niet zeggen dat mensen met hun ouwe walkman eens hun ogen moeten open doen omdat er nu al een MP3-man is.
Het is een keuze die je maakt. Je moet gebruiken wat voor jezelf het lekkerste werkt. de 1 vinyl, de ander CD. Lijkt wel of het bijna een verplichting wordt....Voor mij blijft het vinyl omdat ik dat hel leukste vind.
Vinyl zal nog jaren doorgaan. Stel dat iedereen nu cdeetjes ging draaien.....een groot percentage heeft nog nieteens de kans om de tracks op cd te krijgen. Hier op het forum is dat makkelijker te zeggen omdat bijna iedereen hier aan de mp3 shearing zit. maar 1000den andere hebben dat niet.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jun-01-2004 17:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by New Wave
De mensen sluiten hun ogen daar niet voor.
Ze weten heus wel dat cds draaien de nieuwe trend is.
99% van alle dj's staan niet voor die keuze omdat zo'n speler ontzettend duur is. Zelfs ik met een vaste baan kan het me niet veroorloven om nu cd spelers te kopen. Kost me zo weer 600 euro.....
Het is voor mensen die niet draaien makkelijker gezegt dan gedaan... "ah..ga met cd's draaien, dat is veel beter, makkelijker en ej gaat met de tijd mee" maar zo simpel ligt dat niet.
Het is gewoonde keuze die je maakt.
Als mensen kiezen voor vinyl is dat even goed als mensen die gaan draaien met cd's
Je gaat toch ook niet zeggen dat mensen met hun ouwe walkman eens hun ogen moeten open doen omdat er nu al een MP3-man is.
Het is een keuze die je maakt. Je moet gebruiken wat voor jezelf het lekkerste werkt. de 1 vinyl, de ander CD. Lijkt wel of het bijna een verplichting wordt....Voor mij blijft het vinyl omdat ik dat hel leukste vind.
Vinyl zal nog jaren doorgaan. Stel dat iedereen nu cdeetjes ging draaien.....een groot percentage heeft nog nieteens de kans om de tracks op cd te krijgen. Hier op het forum is dat makkelijker te zeggen omdat bijna iedereen hier aan de mp3 shearing zit. maar 1000den andere hebben dat niet.


Daar heb je ook helemaal gelijk in, maar stel he, dat het hetzelfde gaat als de walkman/minidisc. Kan jij wel lekker platen blijven draaien, maar op den duur worden die dingen maybe niet eens meer verkocht. Zo bedoel ik het.
Maar je hoeft idd niet mee te gaan met de hype. Ik geloof ook niet overigens dat vinyl eruit gaat. Alleen de ALLERNIEUWSTE zooi komt op mp3/cdr.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Jun-01-2004 17:56 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat nu dit jaar?? [Kwaliteitsthread]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAndy Moor - MOS, London ID#1 (04-2009) [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnt & Nick Grater - Strontium 90 [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:52.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!