|
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Då detta är på en söndag så har ju dom flesta god tid på sig kanske att ta sig till Linköping...
Vad sägs om att SWETAs möts upp några timmar tidigare, rent av mitt på dagen om vädret tillåter och har en liten meeting 
Kan fixa DJ-prylar att koppla till trancemobilen. |
Det låter som en trevlig idé. Vilken helg det kommer att bli Längtar redan!!!
___________________
http://www.fredacler.com
http://www.soundcloud.com/fredacler
http://www.facebook.com/fredacler
http://www.twitter.com/fredacler
http://www.youtube.com/user/fredaker77
|