|
| quote: | Originally posted by lonne
Tja, du drog så fort jag hälsat på dig? Antar att du inte hörde vad jag sa, med tanke på hög musik mm... |
Hahaha, jag hörde inte ett piss av vad någon sade ute på dansgolvet Fast jag har för mig att vi växlade ett par ord? Blev jävligt paff bara, kom fram en kille (du alltså) och hälsade utan att jag hade en aning om vem det var Tog ett tag innan jag fattade att det var du 
Men visst, på dansgolvet var jag mest sugen på att dansa, däremot på andra ställen är det najs att stå och snacka lite Jag fulade runt mig en hel del med Laszlo, rätt mycket med Steve, Staz och Vizay träffade jag vid ett par tillfällen och snackade med också Sen hälsade jag på Lonne, JayBee och mojjmojj och säkert fler som jag inte kommer ihåg just nu Mest hängde jag med Aendy och Smekbar.
Förlåt om ni uppfattar mig som en otrevlig jävel, egentligen är jag inte det Tror jag 
Edit: Träffade ju Scul också 
___________________
man with no sig
Last edited by reveal on Mar-06-2004 at 19:31
|