Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Spring Cruise 04
Pages (19): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by JayBee
Hehe säg till om det var någon här som orkade läsa igenom alltihop.

hehe, jag orka
snygg rapport

Old Post Mar-06-2004 17:05  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Eeeey
nu har man satt sig vid datorn första gången sedan man kom hem, ska strax dra och kolla lite bilder

Bra party-info JayBee.. var HELT annorlunda från TE och roligt som fan.. musiken föll mig i smaken hela tiden. Sedan hade vi ju Funfrock och hans gäng brevid våran hytt, som hade med sig en bärbar med massa Goa o Psy asskönt med lite variation

Brudarna var inte dåliga kan man ju säga!

Old Post Mar-06-2004 17:12  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

måste fan ta o försöka hänga med på nått sånt här nån gång.. verka ju som ni hade heeeeel kul... o va ju ett bra tag sen jag träffade någon från TA nu

Old Post Mar-06-2004 17:23  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Reveal: han sa nästan ingenting och gav mig skumma blickar

Hoppas att ni andra gillade mig iaf

Old Post Mar-06-2004 18:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by reveal

Tja, du drog så fort jag hälsat på dig? Antar att du inte hörde vad jag sa, med tanke på hög musik mm...

Old Post Mar-06-2004 18:21  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:

loooool!!!! stackars reveal jag tycker om dig, som forumkompis iaf

Old Post Mar-06-2004 18:24  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:

Jag gillar dig jättemycket!

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Mar-06-2004 18:29  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by lonne
Tja, du drog så fort jag hälsat på dig? Antar att du inte hörde vad jag sa, med tanke på hög musik mm...

Hahaha, jag hörde inte ett piss av vad någon sade ute på dansgolvet Fast jag har för mig att vi växlade ett par ord? Blev jävligt paff bara, kom fram en kille (du alltså) och hälsade utan att jag hade en aning om vem det var Tog ett tag innan jag fattade att det var du

Men visst, på dansgolvet var jag mest sugen på att dansa, däremot på andra ställen är det najs att stå och snacka lite Jag fulade runt mig en hel del med Laszlo, rätt mycket med Steve, Staz och Vizay träffade jag vid ett par tillfällen och snackade med också Sen hälsade jag på Lonne, JayBee och mojjmojj och säkert fler som jag inte kommer ihåg just nu Mest hängde jag med Aendy och Smekbar.

Förlåt om ni uppfattar mig som en otrevlig jävel, egentligen är jag inte det Tror jag

Edit: Träffade ju Scul också

Last edited by reveal on Mar-06-2004 at 19:31

Old Post Mar-06-2004 18:30 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Ingen fara Reveal. Det går fler tåg, så det är bara upp till bevis nu.

Old Post Mar-06-2004 18:37  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

haha.. klockren rapport JayBee ... Jag tror fan jag såg när du flippade ur under traffic, fast.. det var lite efter, eller.. tja.

å staz, jag kom visst ihåg vem du var när vi pratades vid i trappan .. men jag var så trött så mitt minne var kanske, 4-5 minuter efter kroppen ... och hjärnan 45 minuter före
helt sjuukt.

Nu var det faktist kul att träffa lite TA folk, fast jag vet inte hur många som vet vem som är jag, namnbricka folk?
Eller t-skirten .. torde funka?

[offtopic]
Nu har jag kört gocart och spytt som en kalv.. vad ska jag mer hitta på på denna lördag ... blää[/offtopic]

Old Post Mar-06-2004 18:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

quote:

Gate42: haha vart var du andra dagen? kommer knappt ihåg hur du såg ut för jag var så borta just då men jag minns bara en olivgrön SWE tröja och en suddigt ansikte.

Haha, vart jag var andra dagen?! Shiiiiit, helt jävla död. Var typ 10 minuter på stora golvet och kolla lite, sen 10 minuter på det mindre högst upp. Sen palla jag inte mer...

Hela "mitt" gäng satt i hytten och softa hela dagen typ. Drack vatten och kurerade oss bäst vi kunde. Blev en snabb tripp till taxfree'n när de ville bädda sängarna dock.

Hade ju däckat rätt sött på fredagsmorgonen. Lämnat hyttdörren öppen och grejer, tur att inget blev baxat

Aja, nästa gång för vi väl försöka snacka lite mer och längre kanske, blev typ "mm tja, läget da? ok, soft, hörs.." nu liksom.

Old Post Mar-06-2004 19:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

kommer inte missa en kryssning till i framtiden.. inte före jag fyller 75 i alla fall

Old Post Mar-06-2004 19:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eftersnack: Spring Cruise 04
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan someone help me out with this tune? [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDidier Sinclair & DJ Chris Pi - Heavenly [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:28.

Forum Rules: