ושוב פעם..איזה סגנון בדיוק הוא מנגן (דוגמא לקטעים ספציפיים יהיה טוב) ואיפה בדיוק הזמיר נמצא?
תודה מראש, סהר
מיקום: בחיבור בן ארלוזורוב לבן-יהודה.
דוגמא לטראקליסט עדכני של יוהן מתוך האירוע האחרון NJOY:
01. ID
02. Oliver Shine - Southstar
03. ID (Hard Trance track)
04. Airscape - Sosei (F&W Remix)
05. Randy Katana - In Silence (Txitxarro remix)
06. Tiesto - Adagio For Strings
07. Sam Sharp - Twister (Unknown Remix)
08. Creamteam - Samurai (Original Mix)
09. Cosmic Gate - Bilingual
10. Cohen vs Deluxe - Just Kick ! (Carl Cox Remix)
11. Empyreal Sun ft. Elles De Graaf - From Dark To Light (U-Turn Remix)
12. Nickelson - Yin (Solid Globe Remix)
13. Men In Beats (Fred Baker) - Keep Pushin'
14. Re-Workz - Born Again (Born Slippy 2004)
---Interview With The Darkraver---
15. Starfighter - Apache
16. Energy 52 - Cafe Del Mar (Unknown Remix)
17. P Diddy feat. Kelis - Let's Get Ill (Bootleg Mix)
Jun-20-2004 19:24
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
הנה עוד הפקה שאני לא יכול להיכנס אליה......
שישרפו הנקסט האלה
חחחחחחחחחחח....
כמו שאומרים ביקשת - קיבלת!!!!
אחי הם באמת נשרפו - הייתה שם שריפה ביום שישי שעבר שמעתי נשרפו שם ספות בגלל שמישהו השיאר שם סיגריה דלוקה או משהו כזה...קיצר לפנות הבוקר ככה באה משטרה התחילה לפנות אנשים נראה 2 נפגעו קל מהעשן...
קיצר משהו מפחיד...למה מפחיד כי אני בטוח שרוב הדלתות של היציאות חירום היו סגורות - זה בדוק...כל מועדון זה ככה...יש כאלה שבכלל אין להם יציאות כאלה...
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-20-2004 19:25
sabi10
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Tel Aviv, Israel
quote:
Originally posted by markfeldman
מיקום: בחיבור בן ארלוזורוב לבן-יהודה.
דוגמא לטראקליסט עדכני של יוהן מתוך האירוע האחרון NJOY:
נראה וגם נשמע מעולה..
אם ותהיה לי אפשרות להגיע, יש מצב להיפגש איתכם כי סביר להניח שאם אני אבוא אז זה יהיה לבד....
Originally posted by taltul
חחחחחחחחחחח....
כמו שאומרים ביקשת - קיבלת!!!!
אחי הם באמת נשרפו - הייתה שם שריפה ביום שישי שעבר שמעתי נשרפו שם ספות בגלל שמישהו השיאר שם סיגריה דלוקה או משהו כזה...קיצר לפנות הבוקר ככה באה משטרה התחילה לפנות אנשים נראה 2 נפגעו קל מהעשן...
קיצר משהו מפחיד...למה מפחיד כי אני בטוח שרוב הדלתות של היציאות חירום היו סגורות - זה בדוק...כל מועדון זה ככה...יש כאלה שבכלל אין להם יציאות כאלה...
תשבע לי שזה קרא?פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קטע
מגיע להם
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jun-24-2004 13:35
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
תשבע לי שזה קרא?פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה קטע
מגיע להם
אחי לא נשבעים במקרים כאלה אבל אתה מוזמן לחפש בגוגל "שריפה בדום" ואני בטוח ב100% שתמצא כתבות על זה..הרי דיברו על זה בחדשות אפילו...
ובעיתונים..
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Jun-24-2004 13:47
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
מארק
count me in
אחחח חילן
הטראקליסט שרשמת מעניין מאוד
הוא אשכרה משלב לא מעט סגנונות
אני מקווה שהוא ישים את החדש של קליננברג
ואין סיילנס חובה
טראק טיפוסי לסט יוהן חילני
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jun-25-2004 11:20
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
שוב להתבאס
חילן הפלצן מגיע לארץ ואין לי שום דרך לראות אותו
ביחייאט טל אם אתה שם צלם לי את האף שלו
___________________
Jun-25-2004 11:48
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by yaman
שוב להתבאס
חילן הפלצן מגיע לארץ ואין לי שום דרך לראות אותו
ביחייאט טל אם אתה שם צלם לי את האף שלו
פלצן??
????????
נדי גיי הכי חברותי שיש למיטב ידיעתי לא שאני מזלזל בעממיות של טיאסטו וארמין
אני ומארק נהיה אבל אין לי מצלמה
יהיה טוב
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation