|
|
|
|
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Goedkope televisie valt ook wel mee, wat denk je van al die mensen die 's ochtends allemaal opgetrommeld moeten worden om de programmering te reorganisren, verslaggevers die naar Paleis Soestdijk moeten voor live op locatie verslaggeving, Presentatoren die snel naar de studio moeten om een live programma te maken etc.
|
En je vergeet:
Cameramensen, audiotechnici, schakeltechnici, beeldtechnice, productie, lichttechnici, redactie, eindredactie, hoofdredactie, floormanagers, contact met Luxemburg, contact met sale in verband met stoppen commercials, afhuren van studio's, afhuren montageruimte, afhuren edditors enzenzenz, Live verbinding met satalitewagen + technici, Broadcast wagen voor cameraregistratie, streaming van live signaal (en dat is zwaar duur) En dat allemaal in 2 uurtjes.
Wat een goedkope televisie uhu 
Mar-21-2004 11:48
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
BaRTeZ
Unknown Artist

Registered: Oct 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by New Wave
En je vergeet:
Cameramensen, audiotechnici, schakeltechnici, beeldtechnice, productie, lichttechnici, redactie, eindredactie, hoofdredactie, floormanagers, contact met Luxemburg, contact met sale in verband met stoppen commercials, afhuren van studio's, afhuren montageruimte, afhuren edditors enzenzenz, Live verbinding met satalitewagen + technici, Broadcast wagen voor cameraregistratie, streaming van live signaal (en dat is zwaar duur) En dat allemaal in 2 uurtjes.
Wat een goedkope televisie uhu |
en de mevrouw van de broodjes

|
|
Mar-22-2004 00:33
|
|
|
 |
 |
HaZZa
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2001
|
|
|
het kan mij ook weinig schelen dat ze dood is, maar toen ik het hele gedoe op tv zag was er wel veel respect voor haar! Dat is toch iets belangrijks waar beplaade personen rekening mee horen te houden.
Als er iemand in jouwn bijzijn dood gaat heeft dat toch indruk op je, daar ga je dan toch ook een klein beetje over nadenken. Persoonlijk vind ik dat de dood van Juliana even belangerijk is dan een oma van 100. Maar ik ga ook niet liggen pieteren dat er per dag honderden mensen dood gaan.
|
|
Mar-24-2004 21:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:26.
Forum Rules: