|
- Nederland wordt te vol (we zijn al het 1 na dichtstbevolkte land ter wereld)
- Een groot aantal asielzoekers past zich niet aan:
* ze leren de taal niet
* ze passen hun normen en waarden niet aan
* ze gaan niet naar school
- De overheid geeft miljarden guldens uit aan asielzoekers, terwijl ze dat ook in andere nuttige dingen kunnen steken, zoals een integratie process, waarin de asielzoekers Nederland leren kennen
- Veel asielzoekers hebben problemen met het vinden van een baan
* overheid moet dus veel uitkeringen verstrekken, dan komen we weer aan bij het 3e punt
* doordat ze geen baan hebben leidt dit tot geldgebrek, en dit kan weer leiden tot criminaliteit
- Nederlandse normen en waarden vervagen
Het probleem zal ontstaan doordat de Nederlandse regering niet zal ingrijpen, en alleen maar met van die laffe, half zachte oplossingen zal komen. Eigenlijk gaat de status van Nederland gewoon naar beneden! Engeland is hier een goed voorbeeld van! Daar zijn nog veel meer asielzoekers! De laatste 3 maanden zijn er in een aantal steden in Engeland een soort burgeroorlogen geweest tussen de Engelsen en de asielzoekers! Hele wijken zijn gewoon afgefikt en gesloopt (ook door de Engelsen) Niemand van de overheid zal ingrijpen omdat ze dan meteen worden veroordeeld als racisten! Eigenlijk wordt in heel Europa nergens hard opgetreden tegen deze problemen! Op een gegeven moment komen er dan een aantal mensen in een groep heel radicaal naar voren! Veel mensen zullen dan de problemen veroorzaakt door de asielzoekers inzien (ze zijn niet allemaal veroorzaakt door de asielzoekers maar ook door het zwakke optreden van de overheid) en zullen dan massaal gaan optreden! De asielzoekers zullen eigenlijk van alles de schuld krijgen! Als er bijvoorbeeld een economische crisis is zal dit de schuld zijn van de asielzoekers (en ja dat is inderdaad triest, maar dat gebeurd wel) En dit kan dus serieus leiden tot burger oorlogen en shit! Zal dit nooit gebeuren, kijk naar de 2e wereld oorlog! Er waren ook problemen in een land, en daar ging ook iedereen zich afzetten tegen 1 bepaalde groep.
Wat ik wil: Ik wil dat meer mensen inzien dat er een heel groot probleem kan ontstaan! En ik wil eigenlijk, maar dat is toch nooit mogelijk, dat de overheid eens een keer serieuze maatregelen neemt! En daarmee bedoel ik dan een integratie plan, waarin de asielzoekers makkelijker kunnen worden opgenomen in de Nederlandse samenleving! En dat de overheid nu de grenzen dichtgooid, want het wordt anders echt een onoverzichtelijke rotzooi! En waarom ik hier een thread post! Omdat ik graag jullie wil overtuigen, maarja ik heb al ingezien dat dat onmogelijk is!
That's it!