|
|
|
|
 |
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by reveal
aaaaahhh, trevligt drog hem 
Har du fått det att funka att lägga in filer över en viss storlek? Jag har inget minneskort, och det verkar som att det är max 10 meg per fil eller nåt sånt? Jag som hittade southparkavsnitt (3gp-formatet) @ 11 meg 
Vidare, har du tips på coolt spel eller så? Måste man dra allt från deras sida? Hade varit fett om man kunde dra hem via datorn, och helt enkelt lägga in i telefonen... |
Jag har för mig att det var en 5 mb spärr. Men har man minneskort +läsare så finns det no limit.
Jag har testat några spel som jag hittat på sidor som länkats på olika forum. De flesta är något små storleksmässigt i förhållande till den gigantiska skärmen på e616. Men de jag har testat har funkat perfa (om man bortser från storleken). Jag har läst att det finns spel med fullscreen funktion också. Jag fick mobilen först i måndags så jag har inte haft tid till att kolla alla sidor med spel och program pga studier.
Kolla in några av följande sidor:
www.aussie3g.com
3gforum.se - NEC
edit: hittade några samlade länkar här
Jag tror inte du kan dra över javafiler (*.jar, *.jad) direkt till mobilen med usb-kablen, men man kan lägga upp filerna på en server tillsammans med en index fil och en .htaccess fil och sedan tanka ner spelen via internet på mobilen (så gjorde jag iaf). Spelen är inte stora så det kostar typ inget att tanka ner dem.
Jag ska fixa en sida med spel, program, filmer, ljud, bilder och allt annat man kan tänkas vilja ha till mobilen. Om jag har tid i helgen så lägger jag upp lite grejer på en server och postar en länk här sen. Jag kan lägga upp nödvändiga program också om du inte redan har det..bl.a. midiklipparprog och videokonverteringsprog. 
May-26-2004 18:57
|
|
|
 |
 |
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
|
|
|
May-27-2004 14:52
|
|
|
 |
 |
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002
|
|
|
May-28-2004 18:01
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:13.
Forum Rules: