Haha steve du är för skön, sitter och skrattar rakt ut åt hela händelsen
Apr-02-2004 13:16
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Dom har inget bevis heller.. det står ord mot ord...
Men å andra sidan har nog inte Skauningarna sett en full Sthlmare förr... det bjuder jag på
ps. det var Mr Bitchs Ökända kruskafjÄrtar i taxin som fick mitt sinne att komma ur balans ds.
Jodå! När vi hade lämnat av dig så hittade jag en bok som du hade tappat... jag har scannat in framsidan
Ja du.. .den boken måste jag läsa i tungor för att inte hamna i Nangiala efter dina kruskafjÄrtar... helt plötsligt är alla bilar blå och alla ärtor gula... låter det konstigt... testa kruskafjÄrtar så fattar ni vad jag menar...
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja du.. .den boken måste jag läsa i tungor för att inte hamna i Nangiala efter dina kruskafjÄrtar... helt plötsligt är alla bilar blå och alla ärtor gula... låter det konstigt... testa kruskafjÄrtar så fattar ni vad jag menar...
Ord står mot ord Fight the power
Konstigt, så säger du alltid - men så kommer du ju också alltid tillbaka efter mer av det goda..
This is a state of kruskafjärtaddiction...
Apr-02-2004 13:45
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
den där boken var ju makalöst kul. självaste höjdpunkten var ju när man läste "hur man hittar hem till mamma"
guuud.. jag visste inte ens att stefan hadde en mamma. har svår att tänka mig det
Apr-02-2004 13:50
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by sipowitz
Konstigt, så säger du alltid - men så kommer du ju också alltid tillbaka efter mer av det goda..
This is a state of kruskafjärtaddiction...
Ärligt... du är en bra partymänniska och den enda som hänger med till Innercity när det behövs men tro mig, det är inget man väljer frivilligt då dom kommer totalt oväntat från ditt håll, kommer du ihåg att piloten på vår KLM Boeing 727 ville nödlanda redan efter 15 minuter på väg hem... Du försöker ju bara värva nya medlemmar till www.kruskafjÄrtaddict.com
Haha... seriöst... nu lägger jag ner OT: för mig och ber så mycket om ursäkt för de... men de va kul....
Ni har fått min mun att åter le efter denna helvetesdagen på jobbet
Originally posted by JayBee
den där boken var ju makalöst kul. självaste höjdpunkten var ju när man läste "hur man hittar hem till mamma"
guuud.. jag visste inte ens att stefan hadde en mamma. har svår att tänka mig det
Jodå, jag kan intyga att han har en mamma - en riktigt trevlig sådan också.
Apr-02-2004 14:29
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by JayBee
hadde
Oj oj ... det där blir svårt att förklara bort Jocke ... haha
Apr-02-2004 14:50
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
hmmm mina läppar är förseglade
Apr-02-2004 15:04
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
tyvärr kan jag inte läsa alla poster för jag är på 56k, MEN:
om någon som kommer uppifrån landet behöver nånstans att sova efteråt har jag 1 extrasäng. jag bor mitt i Malmö.
jag fyllde precis 18 så jag är inte riktigt van vid de svenska dansgolven. hur skaffar man biljetter till detta? och vad är priset? vore tacksom om någon skickade PM med lite basic info's