Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Fast Forward Dance Parade naar Den Haag?
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Het wordt wel erg slecht weer zaterdag waarschijnlijk

Old Post Aug-12-2004 12:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Trouwens nog mensen die gratis naar binnen willen op 't eindfeest? Ik moet dus werken bij de ingang (kaartjes scheuren werd mij verteld).

haha zou best een aantrekkelijk feest worden dan, gratis naar binnen en gratis bier drinken de hele avond

Old Post Aug-12-2004 13:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Beetje regen kan geen kwaad. Bij Fight the Power (Loveparade 2004) regende het bakken in het begin. Maar ja toen kwam de zon langzaam tevoorschijn en sprong iedereen als een dolle in de rondte

Old Post Aug-12-2004 13:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Ik sla het eindfeest maar over dit jaar, vond het vorig jaar ook nogal tegenvallen en de line-up vind ik ook niet echt bijzonder. Sowiezo staat er later die avond ook nog 3 DJ's in a Boat op het programma, een kleine pauze tussendoor kan dan geen kwaad denk ik..

Old Post Aug-12-2004 13:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Het weerbericht volgens rotterdam.nl:
"Vanavond en vannacht neemt de buiigheid geleidelijk af. De minima liggen rond 14 a 15 graden." Voor morgen staat er half bewolkt (niet eens regen) en 24 graden.

Het weer in Rotterdam volgens Radio Rijnmond:
"Morgen eerst nog een enkele bui, daarna geregeld zon en droog." Maximum 22 graden, 40% zon en 40% kans op regen (slechts 1 mm).

Op weeronline.nl kijk ik niet meer want die zaten er met Dance Valley (gelukkig!) wel zo ontzettend compleet naast...

Samengevat, volgens mij komt dat best wel goed met dat weer morgen! Let's party!

Oh en dit bericht vanmorgen in het Brabants Dagblad:
quote:
Erasmusbrug tijdens Dance Parade

Rotterdam - De dienst Gemeentewerken in Rotterdam verricht morgen tijdens de Dance Parade metingen aan de Erasmusbrug. Doel is te voorkomen dat mensen zich ziek gaan voelen door de trillingen. Als de brug te veel beweegt (boven de 15 millimeter) adviseert Gemeentewerken de politie om maatregelen te nemen.
Vorig jaar greep de politie in, omdat de Erasmusbrug teveel trilde. Het geluid moest zachter. Volgens een woordvoerder van Gemeentewerken is er geen gevaar voor deelnemers en bezoekers. "Te veel trillingen voelen alleen niet fijn aan. Zeker niet als je wat pilsjes ophebt en niet zo'n sterke maag hebt." De Rotterdamse politie zal tijdens het drukbezochte dance-evenement extra letten op drugsgebruik en -handel. Surveillerende agenten zijn geinstrueerd om excessen aan te pakken.

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Aug-13-2004 07:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Nou ben benieuwd

--------

Zaterdag overdag een dag met wolkenvelden, af en toe zon en uit
stapelwolken ook enkele buien, wat vriendelijker dan vandaag.
Als de zon genoeg kans krijgt wordt de middagtemperatuur 23
graden.

Last edited by jp on Aug-13-2004 at 19:25

Old Post Aug-13-2004 14:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

Registered: Apr 2002

hier is 't een beetje bewolkt, maar ik ga het toch wagen...

Old Post Aug-14-2004 07:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Ik neem mij regenpak mee

Old Post Aug-14-2004 08:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

We zitten nu in een keet op het eindfeest terrein. Heerlijk weer, we hebben op de trucks van ID&T en Johan Gielen gestaan. Erg leuk

Old Post Aug-14-2004 14:22  Netherlands
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Always @ TranceAddict-forum die jongen!

Old Post Aug-14-2004 14:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Oke, hier even 'live' vanuit de partyscene cabin achter de pleurisherrie van Dana en consorten.
Check het livegedoe op www.partyscene.nl , de VIERDE fotoset is onder andere van mij, met veel foto's van DJ's (oa Ferry Corsten).

Het is op zich ERG druk, de parade ook (een paar lui vonden het alleen nodig om te gaan matten met de politie, handig ).
Leuke foto's gemaakt verder. Wel slecht geregeld om op de trucks te komen via partyscene. Alleen op de ehum Johan Gielen truck (JIPPIE! ) en de EHUM ID&T truck kwamen we zo (omdat ik daar vroeger wat gewerkt heb via mijn bijbaan ). Die foto's komen nog. Enjoy

JP heeft dik veel foto's voor zichzelf, die komen denk ik eerder online.

Fototje van Ferry die ik heb gemaakt:

..en ons aller Benny R.

Enjoy!

Last edited by SnuggLe on Aug-14-2004 at 23:28

Old Post Aug-14-2004 18:32 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

FFWD was goed voor een leuke dag met heerlijk weer en aardige muziek

Pics online a.s.a.p!

Old Post Aug-14-2004 22:15  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Fast Forward Dance Parade naar Den Haag?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid help ???? [2004] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSafri Duo - Samb Adagio [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:36.

Forum Rules: