sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt bra fest Tack till snälle snälle Scul som skämt bort mig Jag skickar en flyer till dig asap 
hmmm, partyrapport var det ja... eftersom scul hade meetup med folk från GHF-forumet (Global Hardstyle) åkte vi dit redan till halv 11. Festen började 11.00. Nere på parkeringen samlades en bunt, två danskar, två holländare, 1 australiensisk tjej, jag och Scul-bullen. Utanför ingången träffade jag på en polare från GBG. rätt fett.. och fick träffa hans kompis också. Trevligt värre... efter en rätt slarvig visitering.. (damn, jag hade kunnat få in min kamera hur lätt som helst) banade vi väg mot första tältet. (Blue - Hardstyle) Eftersom vi kom rätt tidigt var de inte så mkt folk där.. Beholder & Balistic spelade i vart fall sjukt sjukt bra Hela Blå tältet var faktiskt..efter det ville jag snabbt se lite trance, så jag gick till orange ocxh lyssnade lite på astrid. men de var inte så kul där, för det var typ kanske max 30 pers som lyssnade samtidigt. skam att astrid spelar för bara 30 personer. hon lira fina låtar iaf, de få jag hörde. gick tillbaka till Blue och lyssnade färdigt på Beholder.. och därefter lite Gary D. Hårt hårt. Sedan gick jag återigen till Trancen och lyssna på Rank1. Sett dem 3 ggr... eller fyra.. vet inte riktigt.. och fan va bra de spelade (var iofs mest en? som lira.. hmmm) men ja trodde aldrig att de kunde lira hardtrance typ... men de var grymme. Sen gick vi och åt dyr mat sen hörde vi Marcel Woods spela Underworld - Born Slippy, which I love... så vi gick till main stage. (red) ne fan vänta.. nu glömde ja att säga att vi lyssna på en halv låt som Don Diablo spelade oxå. Det lät skit typ... nåja... sen var det dags för Gizmo att äntra scenen. jag hade ingen aning om vem det var, men de visade ju sig att han lirade hardstyle så då dansade vi där typ väldigt länge. jag fick nog av all hardstyle nån gång och gick till trance-tältet.. och lyssnade vidare på Rank1 och Dave 202. Dave var inte alls bra. mycke besviken. hörde iofs inte hela setet. Sen var det typ mainstage (open-air) som gällde för hela slanten... fint väder.. inte alls varmt! och sol nästan hela tiden. grymt skönt.. Pavo var riktigt bra oxå.. sen var det dags för Dana... men Ack! jag hade så grymt ont i fötterna.. (de hade de andra också) så vi vilade typ nästan hela Danas set, utom slutet... men vi satt vid strandkanten vid Red, så vi hörde hela tiden va hon spelade... hmmm vad hände sen? Jo.. jag envisades med att gå till trancen igen Kai Tracid.. lyssna bara några låtar... sen var det Pila på mainstage igen...Vi stannade nog hela Pila tror jag.. och därefter traskade vi till Trance igen och dansade loss till Cosmic Gate.. fan fan va grymma de var Efter det gick vi som alla andra till Blue igen.. för att se slutet av Abyss men framförallt se "Showtek" ... ahhhh.... galet bra.. men typ alla var där... säkert... 10 000 kändes det som, så de gick inte att dansa... Efter Showtek började Dj Isaac spela, men de lät inte bra så då gick vi och såg Luna på red... det slår mig nu att jag missade De Ruyter.. fan Efter Luna avslutade Technoboy... Ruskigt bra som vanligt.. Vid den här tidpunkten var jag trött! hade megaont i fötterna (har aldrig haft så ont ) och var frusen.... solen hade försvunnit sen länge.. jag hade bara kort kjol på mig, utan strumpbyxor och det duggregnade.. och var kanske 14-15 grader bara... så jag orkade bara inte dansa på slutet... Lyssnade mest.. sen åkte vi hem.. och sov. Och så var partyrapporten slut.

just ja.. kan ju säga för alla er som inte fatta det, att festen var på en strand! man fick gå i sand alltså.. kunde bli lite jobbit ibland, om man inte gick på de utlagda gångbanorna... ett annat minus var väl att man blev grymt smutsig av all sand.. nåja.. Lätt värt det