 |
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
|
|
|
May-08-2004 21:41
|
|
|
 |
 |
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
|
|
|
May-09-2004 10:03
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
|
|
|
Ik heb ze allemaal, de gangster films (of Andreas moet er nog een paar van hebben, geheel rechtmatig overigens)..helemaal top Goodfellas was één van m'n eerste uit de collectie. Ik vind het echt een enorm goede film. Scorsese tot op t bot 
Gister naar Van Helsing geweest. Erg gelachen en een ontzettende hoeveelheid adrenaline aangemaakt. Niet dat ik t eng vond maar dat ge-achtervolg werkt me behoorlijk op m'n zenuwen! Ik had veel van de special effects verwacht, en daarom ben ik ook gegaan. Want ik was er eigenlijk op tegen omdat het geen BOUT te maken heeft met het originele verhaal van Bram Stoker (topboek, topfilm), maar ja, jammer!
Af ent oe had ik echt het gevoel dat de objecten met iets tevaal precisie waren geplaats (koetsje hier, tonnetje daar) en dat je gewoon kon zien dat ze in LA in de studio zaten ipv in Transsylvanië in een besneeuwd bergdorpje. Ook dat het vet sneeuwt maar dat geen paard een wolkje uit z'n neusgaten heeft ofzo.
Maar wel erg fantasierijk! Alle monsters uit dat genre passeren de revu, Frankenstein, weerwolven, vampiers, dr jeckyll. Van Helsing blijkt zelfs een connectie te hebben met Gabriel LOL En vooral het einde is erg komish en origineel Maar dat mag ik natuurlijk niet verklappen!
Oh, en vorige week heb ik een Mexicaanse film, Zapata, gezien. Was erg cool. Zou ik die ergens kunnen downen als ik terug in NL ben? :s Ik hoop t!
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|
|
May-10-2004 17:55
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:17.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|