quote:Originally posted by TOR die is voor de vrouwelijke BeTA's
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
quote:Originally posted by TOR die is voor de vrouwelijke BeTA's Die mogen daarin anders ook foto's posten hoor
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Zehra weet nie wa mijn BMI is... 20.9! Da's in de gezonde zone tussen 20 & 25. Proficiat
___________________
Mijn vader zijn BMI is dus bijna dubbel zo veel als de mijne...
quote:Originally posted by Tiger777 beeheheeh, een lichtgewicht... Ik weeg 10 kilo minder Af en toe eens eten he. De pc loopt ni weg.
dju he... en ik maar zoeken waar het aan lag
1.82m en 70 kg ... maar er mogen nog wel wat spiertjes bij
1m78 ook ofzo btw
___________________ www.doehetzelver.be
Ik ben 1m72 groot. En over BMI ga ik even niet meebabbelen want dan ga ik me schamen denk ik Ben ik echt het grootste meisje hier??? Groetjes TatanaGirl
Ik weeg 80 kilo en mijn BMI is 20,4.......mijn lengte is dan niet zo moeilijk te berekenen
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
1.68m en 57 kg iemand BMI uitrekenen aub?
quote:Originally posted by Nyah 1.68m en 57 kg iemand BMI uitrekenen aub? 20.2
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA