|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Apr-28-2004 12:21
|
|
|
 |
 |
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
In aansluiting op die Sensation thread:
Kijk, dit vind IK dus echt kansloos! Je betaald 70 euro voor een kaartje van een dik vet groot feest in de buitenlucht met wereld dj's, ga je de hele dag maar in 1 tent staan (en dus alles van de rest van het vette feest missen) en een paar DJ's bekijken die je nog op veel en veel meer plaatsen kan zien voor veel minder geld.
Hoe ver kan je gaan/blind kan je zijn.
Maarja, het zal wel. Veel plezier in die tent in ieder geval 
Dit is niet persoonlijk bedoeld, maar ik vind het raarrrrrrr |
dat is toch jouw probleem niet?
waarom menen sommige mensen altijd dat ze anderen "het licht" moeten laten zien?!
iedereen luistert toch naar wat hij of zij graag hoort en het beste gevoel bij krijgt. let op mijn woordkeuze: GEVOEL. geen enkele muziek is beter dan de andere, het gaat om het gevoel dat die muziek bij iemand teweegbrengt. en dat zal bij iedereen anders zijn.
als je je goed voelt bij de Armada sound, ga je naar de Armada tent.
muziek heeft niets te maken met "beter" en "slechter", het gaat om het gevoel. en als je nou geen zin hebt om Hybrid te zien, doe je dat gewoon niet. het is toch geen morele verplichting of zo?!
zelf zou ik bv. wel es naar Hybrid gaan kijken, maar als iemand anders dat niet wil, kun je die toch niet verplichten, ook al vind je hen zelf een meester in hun genre.
|
Apr-28-2004 14:00
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:37.
Forum Rules: