Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tropicana 22 mei 2004 => Airwave / Yves DeRuyter / ...
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

thanx guys!

Old Post May-23-2004 19:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Vette tracklist Fred!

kan ik alleen maar beamen... jammer dat ik er niet kon geraken

Old Post May-23-2004 22:25  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

Mooi setje Fred Precies al 3 van U nieuw platen gedraaid de zaterdag => Sander van Doorn - Punk'd, George Hales - Autumn (Markus Schulz vs Alucard Remix) en Michael Burns - The Ambience... Hele vette platen Fred

Ma dees von'k echt wel jammer zene: Trancescape - Producelast, Ricky Fobis - No regular,... ge doet me terugdenken aan Yves Deruyter in de Versuz de woensdag, echt ni goe, want vond diene set op geen k**** trekken (heb dan ok maar 4 of 5 nummers gezien)... Ge moet ok e beetje U eigen ding doen he Fred, begrijp ok dat je't publiek wil vermaken, maar doet dat dan met Trance...
A trance DJ doesn't play Producelast, diene track doet me denken aan RGR BOENK radio, uit diene vroeger oude tijd..

Ff m'n mening zene, ge moet U daar voor de rest niks van aan trekken, no hard feelings

Old Post May-24-2004 12:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

i like Producelast

Old Post May-24-2004 12:13  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova

no offence he Meltoz maar zo werkt het niet...

Ik draai nu al 5 jaar met vinyl voor publiek en die platen moet je spelen. Een Trance dj = tiesto, armin, ferry => die kiezen zelf wat ze spelen

Maar een amateur-wannabe-trance-dj (waar ik dus ook bij hoor) moet dat draaien. Doe je dat niet, dan kom je NOOIT ergens aan de bak... zo simpel is het. Voor die 5 jaar met vinyl heb ik ook verscheidene malen voor een db met cd's gespeeld.

Geloof me, de grootsten op aarde hebben de platste hitjes gespeeld vroeger.

En je doet enkel je ding als dat gevraagd wordt (zoals tussen 22h en 24h mocht ik dat) maar tijdens de topuren in een Belgische club horen die hits erbij, en ik probeer ze af te wisselen met wat beter spul (classics en nieuwer).
YDR, die dat idd deed in Versuz, was uurtje te laat.. dan verwachten de mensen dat je het wat 'overneemt'...
YDR = hits, bij hem kan je niet verwachten wat een Ferry, Armin of Tiësto doen.

Ik vind het spijtig dat je dan oogkleppen op hebt, ik haat die hokjes mentaliteit die daar een gevolg van is.
Geen verwijt naar u, maar kon zulk een reactie hier wel verwachten.
Je moet ze spelen, helaas, zo gaat het nu eenmaal. Er was trouwens niet echt veel trance volk aanwezig, dus had ik zelfs minder trance en meer commercieel moeten gaan...

Volgende keer zal ik een groove setje voor je draaien

Old Post May-24-2004 12:24  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova

onthou anders wat Armin op AiB nog zei:

"JE DRAAIT VOOR HET PUBLIEK, zij zijn het belangrijkste op een avond, niet de dj."

Old Post May-24-2004 12:34  Belgium
Meltoz
Ferry Corsten Addict

quote:
Originally posted by FredNova
no offence he Meltoz maar zo werkt het niet...

Ik draai nu al 5 jaar met vinyl voor publiek en die platen moet je spelen. Een Trance dj = tiesto, armin, ferry => die kiezen zelf wat ze spelen

Maar een amateur-wannabe-trance-dj (waar ik dus ook bij hoor) moet dat draaien. Doe je dat niet, dan kom je NOOIT ergens aan de bak... zo simpel is het. Voor die 5 jaar met vinyl heb ik ook verscheidene malen voor een db met cd's gespeeld.

Geloof me, de grootsten op aarde hebben de platste hitjes gespeeld vroeger.

En je doet enkel je ding als dat gevraagd wordt (zoals tussen 22h en 24h mocht ik dat) maar tijdens de topuren in een Belgische club horen die hits erbij, en ik probeer ze af te wisselen met wat beter spul (classics en nieuwer).
YDR, die dat idd deed in Versuz, was uurtje te laat.. dan verwachten de mensen dat je het wat 'overneemt'...
YDR = hits, bij hem kan je niet verwachten wat een Ferry, Armin of Tiësto doen.

Ik vind het spijtig dat je dan oogkleppen op hebt, ik haat die hokjes mentaliteit die daar een gevolg van is.
Geen verwijt naar u, maar kon zulk een reactie hier wel verwachten.
Je moet ze spelen, helaas, zo gaat het nu eenmaal. Er was trouwens niet echt veel trance volk aanwezig, dus had ik zelfs minder trance en meer commercieel moeten gaan...

Volgende keer zal ik een groove setje voor je draaien

Vind'k net spijtig aan de Belgische mentaliteit en begrijp ok wel dat je zo'n dinge moet anders kom je inderdaad niet aan de bak... Ik doe ok geen verwijt naar U zene, helemaal ni, want je hebt het trouwens mooi afgewisselt met een aantal hele lekkere platen zoals "Naranja",... Op e fuif in de fitlink hier in Diepenbeek zal'k mij bijvoorbeeld ook volledig geven op Producelast, omdat er die avond niks beter gedraait wordt ... en je moet het volk achter je krijgen, is inderdaad e heel belangrijke factor!!!

Voor de lol, wil'k wel is e groove setje van U horen

Old Post May-24-2004 12:34  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

quote:
Originally posted by FredNova
onthou anders wat Armin op AiB nog zei:

"JE DRAAIT VOOR HET PUBLIEK, zij zijn het belangrijkste op een avond, niet de dj."

Ben'k het volledig met je eens, had dees nog nie gezien, was U an't Quoten

Old Post May-24-2004 12:36  Belgium
FredNova

* dat is overal zo hoor, heeft niks met België ofzo te maken...

* dat groove setje kan geregeld worden, ik neem wel een cdtje op

Old Post May-24-2004 12:36  Belgium
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Das een feit, als nog-niet-gevestigde DJ kan je echt nog niet doen wat je wilt! Ik sta nog een trap lager dan Fred, en ik heb het zelf ook tot mijn grote spijt gemerkt. Je moet hitjes draaien op de drukke uren, anders ga je plat op je bek...
Alleen als je héél veel geluk hebt kan je in een club aan de slag waar je jouw ding kan doen voor een publiek dat jouw ding ook volledig accepteert en apprecieert...

Old Post May-24-2004 12:37  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Zuigt ja, ik koop de platen gewoon niet omdat er zeker een betere plaat naast ligt. En, kzou me schamen zo een plaat te kopen

Maja ge hebt een punt, spijtig genoeg :/

Old Post May-24-2004 12:41  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova

idd Jasper, anders ga je zwaar op je bek (en die trapjes heeft volgens mij enkel te maken met het aantal jaren dat je draait, voor de duidelijkheid niks met kwaliteit te maken want dat zit hier genoeg opt forum)

Ik ben ni beschaamd als ik die plaat van Danzel of Trancescape koop. Ik ga er zeker ook nooit om lachen, want als je er mee lacht, snap je het denk ik niet... Tiësto kan nu leven van zen setjes, Armin ook,... maar ze hebben hun hits ook nog nodig hoor.

Als je wil draaien voor volk, moet je trouwens 2 a 3 stijlen kunnen spelen...

Old Post May-24-2004 12:46  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tropicana 22 mei 2004 => Airwave / Yves DeRuyter / ...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID in a MvM set! [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChristopher Lawrence - "Rush Hour" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:40.

Forum Rules: