|
|
|
|
 |
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003
|
|
|
Mooi setje Fred Precies al 3 van U nieuw platen gedraaid de zaterdag => Sander van Doorn - Punk'd, George Hales - Autumn (Markus Schulz vs Alucard Remix) en Michael Burns - The Ambience... Hele vette platen Fred 
Ma dees von'k echt wel jammer zene: Trancescape - Producelast, Ricky Fobis - No regular,... ge doet me terugdenken aan Yves Deruyter in de Versuz de woensdag, echt ni goe, want vond diene set op geen k**** trekken (heb dan ok maar 4 of 5 nummers gezien)... Ge moet ok e beetje U eigen ding doen he Fred, begrijp ok dat je't publiek wil vermaken, maar doet dat dan met Trance...
A trance DJ doesn't play Producelast, diene track doet me denken aan RGR BOENK radio, uit diene vroeger oude tijd..
Ff m'n mening zene, ge moet U daar voor de rest niks van aan trekken, no hard feelings 
May-24-2004 12:06
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
|
|
|
no offence he Meltoz maar zo werkt het niet...
Ik draai nu al 5 jaar met vinyl voor publiek en die platen moet je spelen. Een Trance dj = tiesto, armin, ferry => die kiezen zelf wat ze spelen
Maar een amateur-wannabe-trance-dj (waar ik dus ook bij hoor) moet dat draaien. Doe je dat niet, dan kom je NOOIT ergens aan de bak... zo simpel is het. Voor die 5 jaar met vinyl heb ik ook verscheidene malen voor een db met cd's gespeeld.
Geloof me, de grootsten op aarde hebben de platste hitjes gespeeld vroeger.
En je doet enkel je ding als dat gevraagd wordt (zoals tussen 22h en 24h mocht ik dat) maar tijdens de topuren in een Belgische club horen die hits erbij, en ik probeer ze af te wisselen met wat beter spul (classics en nieuwer).
YDR, die dat idd deed in Versuz, was uurtje te laat.. dan verwachten de mensen dat je het wat 'overneemt'...
YDR = hits, bij hem kan je niet verwachten wat een Ferry, Armin of Tiësto doen.
Ik vind het spijtig dat je dan oogkleppen op hebt, ik haat die hokjes mentaliteit die daar een gevolg van is.
Geen verwijt naar u, maar kon zulk een reactie hier wel verwachten.
Je moet ze spelen, helaas, zo gaat het nu eenmaal. Er was trouwens niet echt veel trance volk aanwezig, dus had ik zelfs minder trance en meer commercieel moeten gaan...
Volgende keer zal ik een groove setje voor je draaien 

May-24-2004 12:24
|
|
|
 |
 |
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by FredNova
no offence he Meltoz maar zo werkt het niet...
Ik draai nu al 5 jaar met vinyl voor publiek en die platen moet je spelen. Een Trance dj = tiesto, armin, ferry => die kiezen zelf wat ze spelen
Maar een amateur-wannabe-trance-dj (waar ik dus ook bij hoor) moet dat draaien. Doe je dat niet, dan kom je NOOIT ergens aan de bak... zo simpel is het. Voor die 5 jaar met vinyl heb ik ook verscheidene malen voor een db met cd's gespeeld.
Geloof me, de grootsten op aarde hebben de platste hitjes gespeeld vroeger.
En je doet enkel je ding als dat gevraagd wordt (zoals tussen 22h en 24h mocht ik dat) maar tijdens de topuren in een Belgische club horen die hits erbij, en ik probeer ze af te wisselen met wat beter spul (classics en nieuwer).
YDR, die dat idd deed in Versuz, was uurtje te laat.. dan verwachten de mensen dat je het wat 'overneemt'...
YDR = hits, bij hem kan je niet verwachten wat een Ferry, Armin of Tiësto doen.
Ik vind het spijtig dat je dan oogkleppen op hebt, ik haat die hokjes mentaliteit die daar een gevolg van is.
Geen verwijt naar u, maar kon zulk een reactie hier wel verwachten.
Je moet ze spelen, helaas, zo gaat het nu eenmaal. Er was trouwens niet echt veel trance volk aanwezig, dus had ik zelfs minder trance en meer commercieel moeten gaan...
Volgende keer zal ik een groove setje voor je draaien 
|
Vind'k net spijtig aan de Belgische mentaliteit en begrijp ok wel dat je zo'n dinge moet anders kom je inderdaad niet aan de bak... Ik doe ok geen verwijt naar U zene, helemaal ni, want je hebt het trouwens mooi afgewisselt met een aantal hele lekkere platen zoals "Naranja",... Op e fuif in de fitlink hier in Diepenbeek zal'k mij bijvoorbeeld ook volledig geven op Producelast, omdat er die avond niks beter gedraait wordt ... en je moet het volk achter je krijgen, is inderdaad e heel belangrijke factor!!!
Voor de lol, wil'k wel is e groove setje van U horen 
May-24-2004 12:34
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 15:40.
Forum Rules: