Wat de neuk, MORE dj's tbc??? Hoeveel vette shit willen ze er neerzetten???
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-02-2004 16:56
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
je heb t zelf over een pre en afterparty debiel!
ik bedoel, ik zie je liever niet zo vaak, maar wil je ook niet teleurstellen dus deed maar een beetje enthousiast
maarre.....wie wil er voor mij kaartjes Extrema en dit halen??? Of kan ik dat na 27 Juni zelf nog doen?
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-02-2004 20:43
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
quote:
Originally posted by SnuggLe
Joep, ook hierheen?
Joep zou wel willen maar zn ouders zijn die dag 25 jaar getrouwd en vonden het nodig om die avond een feestje te geven. En de dag erna moet hij vroeg op schiphol zijn, dus hij had zowiezo niet gekunt
Hij mist trouwens deze zomer echt vette shit....Island of mtv, extrema outdoor, dancevalley, lovefields
in de 3de persoon praten r0x
___________________
Jun-02-2004 20:50
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
je heb t zelf over een pre en afterparty debiel!
ik bedoel, ik zie je liever niet zo vaak, maar wil je ook niet teleurstellen dus deed maar een beetje enthousiast
maarre.....wie wil er voor mij kaartjes Extrema en dit halen??? Of kan ik dat na 27 Juni zelf nog doen?
Oke, BBQ minus 1. Je HOEFT niet terug te komen naar NL josti, je mag ook daar blijven bij al die gringos
Nu wil ik ook geen kaartjes voor Extrema meer voor je halen
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-02-2004 21:08
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Je snapt toch wel dat gringos lui uit de VS zijn he?
Oh ennu...1 kaartje was voldoende geweest hoor
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-02-2004 21:18
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Je snapt toch wel dat gringos lui uit de VS zijn he?
Oh ennu...1 kaartje was voldoende geweest hoor
You just say it baby!
maar daar moet je natuurlijk WEL wat voor doen, netzoals Amber dat doet!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-02-2004 21:27
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Location: Renaissance
Lekker hoor! 18 euro slechts voor zo'n line up...
Nu hopen dat het een beetje uitkomt met de vakantieplannen. Hoeveel man gaat er eigenlijk in Het Paard?
Jun-03-2004 11:42
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
officieel voor 1500 man ongeveer
Jun-03-2004 11:48
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
kaartjes vanaf 9 uur zaterdagochtend, aldus de lokale sigarettenverstrekker
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Jun-03-2004 12:34
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
Bram, als je geen vriendin zou hebben zou t me niet uitmaken wat ik moest doen, want dan zou t toch niet iets denigrerends zijn want dan zou je je homo gevoelens niet op mij kunnen botvieren.
Maar ja, je hebt een vriendin (ookal zit je misschien nog in de kast), dus ik vertrouw je niet.
Ik bestel ze wel met m'n creditcard bij de ticketbox
whahahaha
één - nul!
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Jun-03-2004 21:18
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Bram, als je geen vriendin zou hebben zou t me niet uitmaken wat ik moest doen, want dan zou t toch niet iets denigrerends zijn want dan zou je je homo gevoelens niet op mij kunnen botvieren.
Maar ja, je hebt een vriendin (ookal zit je misschien nog in de kast), dus ik vertrouw je niet.
Ik bestel ze wel met m'n creditcard bij de ticketbox
whahahaha
één - nul!
Oke, krijg dit net via MSN van Josti:
quote:
··¤(`×[¤ProX - BoreD¤]×´)¤·· zegt:
heb ff een leuke reply voor je geplaatst
hihihihihihihi
En bedankt he Josta?
Ik hou niet minder van je hoor.........Kusje!
Kijk maar uit als je bukt bij de BBQ!
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jun-03-2004 21:21
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by magrec
18 euro!!!!!!
grote flyer!
Echt super dit!!
Zo'n line-up voor die prijs! Ga morgen gelijk me kaartje halen! Word eindelijk weer eens een mooie avond in (wat ik vind) de vetste tent van Nederland!