|
Kunde vara gentilt med lite förfest, tänkte köra ned så fort tjejens lilla bil går, men vet inte när jag kommer ner.. Har det kommet tider på Linan för kvällen/natten än??
Måste ju på nått vis ladda innan om man ska orka iaf.
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
|