|
אני לא מעשן קבוע רק כשיוצא
אני לא קונה סיגריות אבל כל פעם שיש למישהו אני לוקח
אני כבר יותר משנתיים ככה ואני לא מתמכר גם כשהיה פעמים שהייתי גומר חצי קופסא במועדון או משהו,עדיין ברוך השם זה לא משפיע עלי
גם נרגילה אנני מעשן כשבאים למישהו שיש לו אבל אני לא קונה כי בעיקרון אין לי זין לבזבז כסף על הרעל הזה
אבל אם יש למישהו אחר אז בכיף
בעיקרון יוצא לי לעשן משהו כמו 3-4 סיגריות בשבועיים
ככה שבנתיים אין לי מה לדאוג
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|