יאמי...הייתי לוקח את הימנית השחומה....משהו בסט...אוהב כאלה
דווקא השחומה ??? בעעעעעעעעע
השמאלית אחי !!
May-16-2004 18:14
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by eXeTik
19 מכפר סבא, יש חבר...
שיט ...חבר, אתה אומר...בעיקרון זה לא מפריע לי
...אז אם זה גם לא מפריע לה אז
quote:
דווקא השחומה ??? בעעעעעעעעע
השמאלית אחי !!
אחי...אתה לא מכיר אותי...אני לא אוהב רוב הלבנות (כולל רוסיות) לא יודע למה אבל ככה אני....
כל זה בהתחשב לעובדה שאני בעצמי לבן
ועוד איך ...לבן...המבין יבין
רוב האנשים אומרים לי "וואי אחי איך? למה?"...בתכלס יכול להיות שזה בגלל שרוב הבנות שנפגשתי איתן והן זיינו לי את המוח בסופו של דבר היו אשכנזיות...ועשירות חשוב לציין......כן מי שרוצה עצה או מדריך אפילו הנקרא "לצאת עם אשכנזיה עשירה ולהישאר מנוצל בסוף" לא יודע למה אבל תמיד אני נופל או נופלות עליי הלבנות העשירות האלה...ובסוף אני מרגיש
"מנוצל"
למרות שאני לא כל כך מתלונן
על פי תיאוריה שלי אני לא אכפת לי מעצמי - באמת...עכשיו אם אהיה איתכם דוגרי...בעניין הסקס והבנות בכללי אני מאוד אנוכי כלפי עצמי - העיקר
?שהיא תהנה...אתם מבינים את הגישה
ועוד משהו קטן אני "סטוצניק מוצהר"!!! כן כן אני לא מתבייש להגיד את זה..אני בן אדם של סטוצים אבל לא בהכרח של לילה עדיף שבוע שבועיים...מישהו אמר לי פעם בתגובה "חי טוב אתה!" כן..מסכים..מצד שני לפעמים יש תקופות היובש...ואז באמת אני מרגיש חרדה שאין לי איזו מישהי קבועה..אבל לבסוף כשבא איזה סטוץ מטורף נוסף עוד פעם אני מבין שאין משהו יותר טוב מחופש!!!
נ''ב: האלה שמזלם קשת יבינו אותי
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
May-16-2004 20:13
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
טלטול אני מסכים איתך בקטע של הלבנות והאשכנזיות....
מעדיף שחומות ויופי ישראלי ולא רוסיות..
אבל תאכלס...השמאלית פה בתמונה לא רואה ממטר תימנית...
___________________
May-16-2004 20:25
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
הייתי מראה לכם תמונות יותר חושפניות של שתיהן אבל אתם יודעים איך זה,
מחר זה איזה אחד יראה את אתמונות ידלק וילך להפיץ אותם באינטרנט
רק חסר לי שבקובץ הבא של "לישראלים באהבה" שיצא יהיו תמונות שלהם
אז נוותר ורק נגיד ששתיהן מתוקות ונראות טוב
___________________
May-16-2004 20:46
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by eXeTik
הייתי מראה לכם תמונות יותר חושפניות של שתיהן אבל אתם יודעים איך זה,
מחר זה איזה אחד יראה את אתמונות ידלק וילך להפיץ אותם באינטרנט
רק חסר לי שבקובץ הבא של "לישראלים באהבה" שיצא יהיו תמונות שלהם
אז נוותר ורק נגיד ששתיהן מתוקות ונראות טוב
..."אחי אני חייב ליצור איתך קשר באי סי קיו לגבי "התוספת
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
May-16-2004 20:53
Eitan E
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: rehovot
quote:
Originally posted by taltul
נ''ב: האלה שמזלם קשת יבינו אותי
חחח
ראסמי מסכים עם מה שציינת גם אני קשת
ולגבי
exetik:
מתוך התמונות אני מבין שאתה
חי טוב
___________________
vandict
May-17-2004 03:37
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by taltul
נ''ב: האלה שמזלם קשת יבינו אותי
לא מזדהה איתך בכלל- להפך
סטוץ זה דבר נחמד לתקופה זמנית, נגיד שיצאת מקשר... אבל לא כמשהו קבוע
אין כמו לאהוב... מה שגורם לי להשמע קצת כמו פייגלע אבל בסדר
quote:
Originally posted by Eitan E
ולגבי
exetik:
מתוך התמונות אני מבין שאתה
חי טוב
שורדים, אתה יודע...
___________________
May-17-2004 11:16
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
...
quote:
ועוד משהו קטן אני "סטוצניק מוצהר"!!!
ואללאק טלטול כשהייתי בגילך גם חשבתי ככה.
אל תדאג זה יעבור לך
May-17-2004 19:42
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by markfeldman
...
ואללאק טלטול כשהייתי בגילך גם חשבתי ככה.
אל תדאג זה יעבור לך
גם ההורים שלי אומרים לי ככה...כאילו "אתה תבין בגיל מסויים שאתה לבד ואז תתחיל לחפש!" אבל כל הקטע של לחפש לא בא לי בחשבון בכלל אני רוצה שזה יקרה בספונתאניות משהו כמו איזו היכרות מקרית באחת המסיבות הגדולות בעולם כמו דאנס ווליי נגיד ואז נגיד יהיה לי רק את השם לשה ואז אני אצטרך לנסוע לחפש אותה בכל ערי האירופה וכמובן בדרך אכנס למסיבות האיכות עם אמרין וכאלה...
קיצר בתור בן אדם בעל אישיות די מיוחדת וחסרת תקדים הייתי רוצה שזה יקרה באופן מיוחד ולא סתם כמו אצל 90% מאוכלוסיית העולם...
-איפה הכרתם?
-ממממ...חבר שלי הייתה לו ידידה.....
-איפה הכרתם?
-מממ..ההרוים שלי יש להם חברים והם...
בעעעעעעעעעע....נמאס מכל הסיפורים האלה...איך אפשר להיות עד כדי כך שגרתיים?
I JUST DONT GET IT?
נ''ב: כן כן אני יודע שאני חי בסרט..אין לי ברירה רק בסטרים רואים דברים שאני חולם עליהם שיקרו לי במציאות...
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
May-17-2004 21:52
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by taltul
בכלל אני רוצה שזה יקרה בספונתאניות משהו כמו איזו היכרות מקרית באחת המסיבות הגדולות בעולם כמו דאנס ווליי נגיד ואז נגיד יהיה לי רק את השם לשה ואז אני אצטרך לנסוע לחפש אותה בכל ערי האירופה וכמובן בדרך אכנס למסיבות האיכות עם אמרין וכאלה...
קיצר בתור בן אדם בעל אישיות די מיוחדת וחסרת תקדים הייתי רוצה שזה יקרה באופן מיוחד ולא סתם כמו אצל 90% מאוכלוסיית העולם...
חחחחחחחח
קווין ופרי 2
מאחל לך שזה יתממש באמת, הצחיק אותי אבל ה
quote:
בכל ערי האירופה וכמובן בדרך אכנס למסיבות האיכות עם אמרין וכאלה
שרווווט
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-17-2004 22:18
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by taltul
-איפה הכרתם?
-ממממ...חבר שלי הייתה לו ידידה.....
-איפה הכרתם?
-מממ..ההרוים שלי יש להם חברים והם...
בעעעעעעעעעע....נמאס מכל הסיפורים האלה...איך אפשר להיות עד כדי כך שגרתיים?
באינטרנט זה שיגרתי ?
May-18-2004 11:38
markfeldman
Officer & a Gentelman
Registered: Nov 2003
Location: giva't brenner
quote:
בעעעעעעעעעע....נמאס מכל הסיפורים האלה...איך אפשר להיות עד כדי כך שגרתיים
בתכל'ס הכל זה יד המקרה.
אז אל תדאג אם פתאום השכנה החדשה שלך היא נערת חלומותיך...
זה לא מדע מדויק !
זה פשוט טבעי...
ואגב החלום שלך טלטול, בלי שום קשר לחיפוש בחורה כזו או אחרת צריך לעשות את הסיבוב העולמי הזה.......