Coast 2 Coast - Home (Thrillseekers Remix)
אהה ניראה אותכם אומרים שלא
אני בכלל לא מכיר את הגירסה הזו....
May-12-2004 19:41
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
Sasha - Xpander
זה פשוט טרק ניצחי!
בכלל אני עדיין שומע את הדיסק של סשה
AIRDRAWNDAGGER
דיסק גאוני......
וגם....
Way Out West - Mindcircus
אחד השירים...
אההה ואיך שכחתי..
James Holden - Nothing
עדיין לא נמאס
May-12-2004 20:41
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
Acapulco - Caliente Tambores
May-14-2004 06:50
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
quote:
Originally posted by §chop¥
חבר שלי עשה את זה (הוא לא בפורום) הוא שם בתור צלצול:
dj_jorn_-_this_is_your_brain
הצלצול מתחיל בכך שהוא אומר
this is drugs.....this is your brain
ואז מתחיל ההפצצות !!!!!!
אחלה של צלצול רק שאם מתקשרים אליו שהוא ישן, אז הוא בטוח שחוטפים אותו חייזרים או משהו כזה... ואז הוא כולו לחוץ בפלאפון
יש לי בפלאפון את הצילצולים הבאים
Agnelli & Nelson - Holding On
Chicane Feat Bryan Adams - Don't Give It Up 2004
DJ Tiesto - Flight 643
DJ Tiesto - Lethal Industry
DJ Tiesto - Traffic
System F - Out of Blue
זה כל הטראקים שיש לי בפלאפון
משהו משהו
___________________
Last edited by TTman on May-14-2004 at 09:54
May-14-2004 09:47
ronsh
Let The Music Guide You
Registered: Sep 2003
Location: Tal - El
DJ Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden's Elephant Memory Club Remix)
קשה להפסיק לשמוע את זה
אחד הגדולים שלי
קלאסיקה
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
May-14-2004 10:33
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
quote:
Originally posted by ronsh
DJ Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden's Elephant Memory Club Remix)
קשה להפסיק לשמוע את זה
אחד הגדולים שלי
קלאסיקה
אין ספק
אחד השולטים
___________________
May-14-2004 10:59
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
וגם הייתי מוסיף את
emou - The summer is old (space safari rmx)
לא יודע למה את הטראק הזה אני לא יכול להפסיק לאהוב ומדי פעם אני נזכר בו ושומע אותו שוב ושוב
לא יודע אפילו איזה סגנון זה...נראה לי דיפ טראנס (ככה צח אמר כששאלתי אותו לפני איזה שנה חחח)
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
May-14-2004 13:01
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
godd
c:\del mp3
flesh (tiesto)
הממ
thunder in paradise
belive (nu nrg rmx)
beautiful child (h&h rmx)
ויש עוד
May-14-2004 15:53
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco
Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
Sasha - Xpander
אחת הקלאסיקות תהגדולות
טראק שבחיים לא יימאס ואפשר לדחוף אותו בכל מסיבה ואנשים ישתגעו בלי קשר לכמה שהוא ישן
אבל בגלל שכבר אמרו את זה אני די מחוייב להגיד עוד טראק
אזזזזזז
POB - Glide
טראק שמעולם לא שוחרר
ואני לא מפסיק לשמוע אותו ב
GU 14
אני פשוט מאוהב בטראק הזה למרוטת שהוא מתנגן רק 3 דקות
אני מת עליו הייתי מוכן לשלם אלף שקל אם מישהו מביא לי את הטראק הזה על וייניל
פשוט אדיייררררר
פרוגרסיב טראנס במיטבו
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
לא טראק אלא סט
לא היה ולא יהיה כמו...
Magik 6
___________________
May-14-2004 19:44
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
בטראקים חרשתי המון על הגירסה המלאה של
Chicane - Offshore
באלבומים חרשתי הכי הרבה על
Paul Oakenfold 007 NY
ובסטים מי שידע לעשות את הסטים הכי טובים אי פעם:
פול אוקנפולד בסין ובאיביזה 99
ושתי טראקים ישנים שללא קשר אני חורש עלהם עכשיו:
PVD-another way -------- fullll volume!!!!
slyder - Neo - טראק אנרגיטי מהטראקים הטובים באמת שהיו פעם,לא כמו הזב'לה של היום
May-15-2004 00:05
skelz
.:: b0o ::.
Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ
Ayla - Angelfalls - פעם ראשונה שמעתי אותו ברדיו.. התאהבתי בקטע.. כל כך הרבה רגש.. קטע שהוא פשוט חלום :\
Chicane - Don't Give Up - גירסא מקורית.. כי.. פשוא אין על זה.. יש בטראק הזה משהו שאני לא יכול להסביר
Rank 1 - Airwave - תמיד הקטע הזה יהיה אגדה.. כל מיקס שלו.. הכל
ATB - 9PM - קטע שלא יצא לי מהאף אם אני ישמע אותו 100 פעם.. פעם שמעתי אותו ברדיו ולא הפסקתי לעשות לאבאשלי טוטוטו טוטוטוטו נראה לי עד עכשיו יש לו סיוטים ממני..
ATB - Don't Stop - הקטע הזה והקודם.. תמיד מזכירים לי את התקופה המאוד נעימה של ATB.. שהוא השתמש בגיטרה ויצר איתה דברים מופלאים
דונט סטופ הוא בהחלט אחד מהקטעים המופלאים שלו
Insigma - Open Your Eyes - אני כל כך אוהב את הקטע הזה.. אתם לא מתארים לעצמכם.. קטע כל כך מעולה.. אני מתחבר אליו בול כמו שיוראי מתחבר לדסטיני פאצ' ואפילו יותר.. קטע אדיר..
עכשיו אתם בטח מסתכלים על ההודעה וחושבים?
מה????
הנה ההסבר..
הרוב פה זה נוסטלגיות.. שתמיד יהיו אגדה בשבילי