|
Net aantal heerlijke plaatjes besteld bij Rare. Hebben altijd heel veel in stock , jammer dat Joris Voorn - Lost Memories prt2 en Michel de Hey - Do You want me net back order waren, komt vast nog wel een andere keer. 
Adam Jay - The Most Beautiful Curse Ep // (Consigned) A-kant is een heerlijk plaatje om mee op te bouwen, erg mooi nummer. De 2 tracks op de B-kant zijn ook zeker goed te doen, vooral de B2.
D. Rodell Vs Jim Fish - Turn Of The Bubble // (Drumworks) 2 stevige technoknallers, lekkere drive erin.
Dave Clarke - Just Ride // (Skint) Was er eerst niet zo kapot van maar toen ik em op Speakerplay hoorde dacht ik toch van ja, hij is toch wel erg lekker, typisch Dave Clarke plaatje.
DJ Misjah - Embryo Part One // (Mankind) Hele vette plaat dit, vooral beide tracks op de A-kant zijn echt super!! A1 zit een lekkere breakbeat of offbeat in, hoe je het ook wil noemen. Bouwt 2x op naar een lekkere climax. A2 vind ik helemaal te gek, enorm vette melodie op de achtergrond . B-kant vind ik iets minder maar ook niet verkeerd. Part 2 is inmiddels ook al uit maar kon geen samples vinden en durfde het niet aan om em blind te kopen.
Double X - Flashbacks // (Kanzleramt) Lekker melodieus spul! Alexander Kowalski is hierbij betrokken en dat is wel te horen, erg fijn plaatje, beide kanten 
Heckmann & Henze - Attack // (Federation Of Drums) Veel platen van Henze vind ik erg vet als ze niet te stevig zijn en deze is ook weer he-le-maal geweldig. A-kant is beetje electro getint plaatje en knalt flink, maar de B-kant vind ik nog beter, de style van deze track staat me heel erg aan, lekker ritme in deze track.
John Skipper Trax - Skippin' Ep // (Catalyst (United States)) Apart plaatje, de b1 kant klonk erg lekker. Kon alleen maar een kort sampletje vinden dus is eigenlijk beetje een verrassing hehe.
Olivier Da Silva - Subliminal // (Lupp) Beetje toegankelijk plaatje. A-kant wordt wel vaak gedraaid geloof ik, B-kant is ook zeker niet slecht.
P. Van Dongen Versus Gwp Gatzigristos - Ah Erlebnis // (Wolfskuil) Erg mooie plaat dit. De A1 is echt een heel mooi opbouwende track, lekker melodieus. De B1 is een flinke knaller.
Remy - Bang! - Ep 04 (Scarmbled remixes) // (Taste) Voor de Nathan Fake remix, extreem vaag maar zooooo vet . Vraag me af of die makkelijk in een set past maar dat boeit me niet. Vind em zo vet dat ik em moest hebben.
Rob Stow - Climax // (Real Sessions) Alle 3 de tracks op deze vinyl zijn goed te doen. 3 stevige tracks met de A2 als klapper!! Lekkere funky plaatjes