Sep-03-2001 18:33
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by M5 Hand's Burn - Good Shot
Gisteren draaide DjRV hier een errrurgh goede (bootleg) mix van
Sep-03-2001 18:41
serialkillah
Knock knock
Registered: Aug 2001
Van mij mag je Push - Universal Nation en Energy 52 - Cafe Del Mar noteren, die zijn beide nog zo strak.
Sep-03-2001 18:44
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Schiller - Das Glockenspiel (humate remix)
Altitude - Excession (original mix)
Potatoeheads - Pump it up
Sasha & Emerson - Scorchio
Der Dritte Raum - Hale Bop
..
.
..
, en de ECHT oudere nummertjes, maar die ook echt all time favorite zijn:
Jam & Spoon - Follow me
Klubbheads - Discoshopping
U96 - Club bizarre
Mark Oh - Never stop that feeling
Air - Kelly watch the stars
Chemical Brothers - Hey boy, hey girl
Scooter - Move your ass
Dune - Are you ready to fly
Tis een willekeurige volgorde, ik kon ook niet kiezen.
Ken je 1 nummer hiervan niet, dan mis je echt wat/ heb je echt wat gemist.
Mxls.
P.S.: Henkie_Henk! Ik weet zeker dat je OOIT wel is een keertje bij het horen van Moon - Blow the speakers je voeten hebt bewogen of zelfs hebt gedacht dat het een leuk nummertje was. Tis alleen zo balen dattie ZOOOOOOOOO VAAAAAAAAAAAK werd gedraaid OVERAL. Maar dat vind ik toch geen reden om m niet in een lijst als deze op te nemen.
Last edited by Little Theseus on Sep-03-2001 at 20:55
Sep-03-2001 20:34
xxl
Supreme tranceaddict
Registered: May 2001
taiko-silence__franchino_mix roeleerd hier op het moment en
tiga and zyntherius - sunglasses at night is ook noemenswaardig goed
Sep-03-2001 21:26
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Bedankt voor de vele post met goede ideeen.. we hebben alles d/l wat we nog niet hadden.. We gaan nu alles goed beluisteren en bekijken wat wij op de mix gaan zetten.. hierna gaan we mixen en posten we hierna em op deze thread.. alleen moeten we eff kijken waar wij dan de mix kwijt kunnen..(als er nog requests zijn.. post ze! )
Greetz
&
Originally posted by TimeportE Bedankt voor de vele post met goede ideeen.. we hebben alles d/l wat we nog niet hadden.. We gaan nu alles goed beluisteren en bekijken wat wij op de mix gaan zetten.. hierna gaan we mixen en posten we hierna em op deze thread.. alleen moeten we eff kijken waar wij dan de mix kwijt kunnen..(als er nog requests zijn.. post ze! )
Greetz
&
die mix ken je wel op promo whores zetten als je wil,
mijn nummer
Gouryella - Gouryella
blijft zo'n peperstraknummer
GreetZ GERRIT!
Sep-04-2001 14:19
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Thanx We zouden het echt vet vinden.. bespaard me ook veel tijd voor het vinden van een andere ftp! . Hee misschien kan ik nu ook een keer huiswerk gaan doen!.. uuuh nee toch maar niet!
&
Originally posted by TimeportE Thanx We zouden het echt vet vinden.. bespaard me ook veel tijd voor het vinden van een andere ftp! . Hee misschien kan ik nu ook een keer huiswerk gaan doen!.. uuuh nee toch maar niet!
&
haha dat fuckin probleem hep ik ook, stapels huiswerk, maar tis zo gezellig hier