Het is binnen groot genoeg en op het terras sta je uit de wind. Het zal wel meevallen
alweer een priceless sigg jp, waar blijf je ze halen
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
ideale locatie voor een beta party, met eerst beach soccer en derna bbq op terras en dan partyyyy
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
^I like the way your mind works!
___________________ www.dj-vega.net
^ hehe idd. wel beach soccer vervangen door topless beach volley... maar dat zal wel iets meer kosten dan de sporthal in Oudegem, neem ik aan
Ge weet echt niet wat ge uzelf aandoet door dat voor te stellen!
quote:Originally posted by Zehra mah voor mijn part mogen de heren wel topless rondlopen daar... dat zal moeilijk gaan.. ik moet iets hebben om alles tegen te houden, want anders sleept het langs de grond.
quote:Originally posted by TOR dat zal moeilijk gaan.. ik moet iets hebben om alles tegen te houden, want anders sleept het langs de grond. okeee... thanks for the info. gij nie dan
quote:Originally posted by Zehra in yourrrrrrrrrr dreams!!!! mah voor mijn part mogen de heren wel topless rondlopen daar... met of zonder borsthaar?
quote:Originally posted by TOR dat zal moeilijk gaan.. ik moet iets hebben om alles tegen te houden, want anders sleept het langs de grond. En waar is dat kloeke volleybal/wielrennerslijf ineens gebleven?