|
|
|
|
 |
Sportingboy
Junior tranceaddict

Registered: May 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
M.I.K.E vraagt veel geld voor a dj-set, misschien niet zoveel als Tiesto or Armin maar veel, toch !
Sinds hij werkt met Armada, hij lacht niet meer |
iemand eigenlijk enig idee hoeveel 'bekende' dj's vragen zoal tegenwoordig?
ik weet wel dat er verschillende niveaus natuurlijk zijn, maar als iemand uit ervaring een paar voorbeelden al zou kunnen geven qua prijsklasse, zou wel handig zijn.
binnekort (prolly 2005) ga ik een trance-feesje organiseren (hoogst waarschijnlijk in Antwerpen) maar wel op vrij grote schaal. dwz, toch een paar echte toppers op de affiche proberen te plaatsen. ik heb al contact opgenomen met onder andere Nu-NRG, maar die doen nogal vaag over de prijs. ze willen eerst weten de grootte van de zaal, andere dj's, enz enz..
Soit, enerzijds wel te begrijpen natuurlijk maar anderzijds niet simpel om als organisator een financieel plaatje in mekaar te puzzelen
alle info is welkom ivm prijzen.
ik open binnekort wel een nieuw topic als er concrete dingen al vaststaan.. ook zijn suggesties welkom qua djs natuurlijk
Cheers!
May-20-2004 14:49
|
|
|
 |
 |
Joker666
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
|
|
|
Idd, in de VS betaald men waanzinig hoge bedragen voor top dj's, tot 50000$ en meer!!!
Ik vraag me ook wel af wat iets minder hoog gerangschikte dj's vragen voor een gig, zoals bv Marco V, M.I.K.E., Jon o'Bir, etc etc.
Sportingboy, als je iets in het antwerpse organiseert ben ik zeker present, namen zoals PVD, Ferry, Tiesto, Armin zijn duur maar trekken wel veel volk. Dj's die ik echt wel goed vind: Marco V, Jon o'Bir, Nu Nrg, M.I.K.E., Lange, GTR, Markus Schulz, Sander Kleinenberg,... Maar wat deze kosten????
Denk dat het belangrijkste is een line up te vinden die sterk genoeg is om publiek te lokken en tegelijk vernieuwend is.
Succes!
|
|
May-20-2004 16:02
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:28.
Forum Rules: