Originally posted by Wildfir3
zal wel zo'n cd'tje zijn zeker, tzelfde als al de rest :s
/me fears
geen cdtje, maar een limited edition 1 year banshee vinyl waar er maar 300 van zijn, tracklist van die vinyl wordt snel bekend gemaakt
succes met de laatste vraag mensen, ik weet hem zelf ook niet
Jun-03-2004 17:08
lievez
relax...
Registered: Dec 2003
hmmzzzz, zou et mss te maken zijn dat ik 3 mails vestuurd heb onder [email protected][/email](outlook) en de laatste onder [email][email protected](webmail) maja aangezien ge username van TNu moest bijzette. ksnappet ni ze
Jun-03-2004 17:30
Wildfir3
Seriously Opinionated
Registered: Jul 2003
Kvind trouwens dat diegenen die het antwoord op vraag drie juist hebben dankzij mij, mij toch wat dankbaarheid mogen tonen ALS ze zouden winnen :X
Tor hebt gij trouwens draaitafels?
nope, zal alle platen moeten verkopen als ik win
hehe neen.. mss een reden om er mij aan te schaffen.
Jun-03-2004 17:36
lievez
relax...
Registered: Dec 2003
quote:
Kvind trouwens dat diegenen die het antwoord op vraag drie juist hebben dankzij mij, mij toch wat dankbaarheid mogen tonen ALS ze zouden winnen :X
idd kvind da ook, spijtig dakkik het ni kan zijn of ge krijg vanalles wa
Jun-03-2004 17:37
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
zeker da, hoewel het mijn idee was om op de website van het Staatsblad te gaan kijken... alleen had ik het niet gevonden.
serieus, good job Steven
Jun-03-2004 17:40
TOR
Traveller
ok, ben het laatste anderhalf uur wat gaan speuren op het internet...
ik ben tot de conclusie gekomen dat L-Vee ZEEEEER veel gereleased heeft tot nu toe (nog steeds de helft minder dan Mike waarschijnlijk, maar kom). ik weet nu wel ongeveer wat ik ga antwoorden op de vraag denk ik...
ben ook heel wat titels tegengekomen die ik niet kende en die ik zeker wel es wil checken, onder meer een paar van Fire & Ice.
Jun-03-2004 19:37
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
ja bij fire & ice da zijn remixes.
Ik ben er nog niet uit of ik alles van hem ga tellen of niet ...
Jun-03-2004 19:41
TOR
Traveller
weet het, tis echt niet duidelijk...
wat je ook beslist, ik zou in de mail die je naar hen stuurt uitleg geven hoe je tot je antwoord gekomen bent...